Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 73
  1. #21

    Standaard

    Een Japanse Ibanez? LTD/ESP Jackson. 2e hands BC rich?

    Buizenbak zou je LP complimenteren.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard

    tja, hardrock. persoonlijk vind vind ik dat soort muziek op alles gaan zolang er maar humbuckers in zitten. zelf gebruik ik een fender strat met een humbucker voor dat soort doeleinden(sterker nog ik speel er alles mee). ga eens naar je lokale muziekwinkel en probeer gewoon alles wat ze daar hebben, laat jezelf eens verrassen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

  3. #23

    Standaard

    kijk maar eens wat mijn lokale muziekwinkel heeft hangen, daar wil je echt geen gitaar kopen hoor!

    www.elrecom.nl

    en het kan best dat je op alle gitaren hard rock kan spelen, maar ik wil dus wel een dik scheur geluid en geen schel geluid, en dus geen strat of nog een les paul.
    dus zoek ik naar een vette gitaar rond de 500 - 600 euro, die er goed uitziet en dus lekker vol klinkt.
    en nee, mijn versterker is prima, t gaat hier om een gitaar, geen nieuwe versterker.
    Laatst gewijzigd door richwoodplayer; 26 mei 2009 om 21:30
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    Richwoodplayer.. u hebt PM!!!
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

  5. #25

    Standaard

    u ook!
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer Bekijk bericht
    kijk maar eens wat mijn lokale muziekwinkel heeft hangen, daar wil je echt geen gitaar kopen hoor!

    www.elrecom.nl

    en het kan best dat je op alle gitaren hard rock kan spelen, maar ik wil dus wel een dik scheur geluid en geen schel geluid, en dus geen strat of nog een les paul.
    dus zoek ik naar een vette gitaar rond de 500 - 600 euro, die er goed uitziet en dus lekker vol klinkt.
    en nee, mijn versterker is prima, t gaat hier om een gitaar, geen nieuwe versterker.
    Hoho! Kheb daar laatst nog snaren gehaald! Maar idd, echte metal gitaren hangen er niet.

    Is dit niet wat voor je? Ik vind dit behoorlijk metal.

    http://www.fender.com/products//sear...tno=0134444780

  7. #27

    Standaard

    hmm, nee.
    ik zoek een vette vorm die je niet vaak ziet, maar wel goed genoeg is als back up.
    dus geen les paul, stratocaster, telecaster. denk een beetje aan de epiphone wilshire vormen, en de bc rich bich/mockingbird.
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  8. #28

    Standaard

    dus als iemand nog een goeie gitaar weet die vol klinkt en scheurt, en binnen het budget van rond de 500/600 euro valt, en goed geschikt is voor hard rock.
    laat het dan even weten, het moet wel goed klinken, dus geen crap.
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 mei 2009
    Locatie
    Wetteren (bij Gent)
    Berichten
    399

    Standaard

    ik zou persoonlijk gaan voor een Tele, hoewel ik altijd denk dat het ultieme complement voor een LP een Strat is. Hoewel je zei dat je niet bent voor schelle gitaren...

    Luister naar Led Zep I. Opgenomen met een Tele.

    en anders ga je maar es op dagtrip naar een grote muziekwinkel en proberen, proberen, proberen. Als je zo'n BC Rich ding koopt vindk de custom shop mockingbird met coil taps en zo een goeie keuze, maar da's beetje buiten je prijsklasse denk ik. Die Bich is wel oerlelijk. Ik zou er niet kunnen op spelen zonder over de nek te gaan denk ik (heb je'm, heb je'm? )

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer Bekijk bericht
    dus als iemand nog een goeie gitaar weet die vol klinkt en scheurt, en binnen het budget van rond de 500/600 euro valt, en goed geschikt is voor hard rock.
    laat het dan even weten, het moet wel goed klinken, dus geen crap.
    Ik vind dit http://www.feedback.nl/?b=EPREGSSETSF2TB&a=9 wel een lekker gitaartje.

    Of deze http://www.feedback.nl/?b=HSSWE02&a=9 ?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top