Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 23 van 23
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2006
    Locatie
    Hong Kong
    Berichten
    2.971

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quasar Bekijk bericht
    Wij willen plaatjes zien !!
    Wil ik ook graag laten zien maar eerst mn camera vinden...grrrr, rotding is kwijt!
    Zodra ik m heb open ik een topic voor mn nieuwe aanwinst

  2. #22

    Standaard

    Weer bedankt voor de reacties!

    @sinner: prachtige strat die je hebt gekocht! Precies die strat lijkt me voor mij ook heel erg mooi.

    Binnenkort moet ik mijn huidige gitaar wegbrengen naar de winkel om een paar dingetjes opnieuw af te stellen, dus denk dat ik dan meteen een paar gitaartjes daar ga proberen .

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 augustus 2006
    Locatie
    lisse
    Berichten
    689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wabbie Bekijk bericht
    Kijk, met strats is het heel simpel. Die dingen komen tegenwoordig in ongeveer 3 miljoen smaakjes waar we hier natuurlijk heerlijk oeverloos over kunnen discussiëren( wat natuurlijk erg leuk is en waar dit een forum voor is ).

    Maar het beste werkt om gewoon naar een winkel te gaan een bosje van die gitaren bij elkaar te pakken variërend van de mexicaase classic player tot de amerikaanse AVRI en ze dan gewoon te testen. Dan kom je vanzelf wel uit bij de strat die bij jou past.
    Zo zweer ik al jaren bij mijn MiM Standard Strat uit de eerste serie, maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die die gitaar helemaal niks vinden
    Makelijker gezegt dan gedaan bij musicallin (in noordwijk)
    Ging ik een srv sig testen die gast helemaal zeggen jah voorzichtig hoor een krasje is 500 euro. Laat ie me die gitaar op een fucking microcube 15 watt amp spelen. EN nog de bas versie ook!!! IK zeg ik heb thuis een buizen bak van 1600 euro dan laat je me toch niet op een mirco cube spelen!!
    Dus vanaf nu ga ik nooit meer daar gitaren testen!
    Toen liep ik maar naar de akoestische gitaren toe ging ik daar even op spelen.
    Die gast dacht waarschijnlijk dat ik niet kon spelen want hij stond helemaal op tekijken toen ik op die akoestische gitaar speelde.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top