Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
  1. #1

    Standaard Van weinig naar veel: kopen/verkopen brengt op :-)

    Verhaal dat ik met jullie wil delen:
    Ik had tijdelijk geen gitaar of amp meer en wilde thuis terug wat spelen, dus op zoek gegaan naar een gitaar en amp.
    Ik had pas een London City Comet en goedkope 30 Watt amp gekocht voor 155 euro en toen zag ik op 2dehands.be een Squier Tele Vibe 50's + Vibrochamp XD voor 330 euro en die heb ik toen ook gekocht.

    De LC en goedkope amp heb ik verkocht voor 200 euro. Dus de Squier en Fender amp kostte me uiteindelijk 285 euro.

    Na een paar weken besefte ik dat ik toch liever een Strat zou hebben en adverteerde voor de Squier Tele om te ruilen. Deze heb ik geruild met een Highway One Strat met 50 euro opleg. Totale kost 335 euro.

    De Highway one met HSS en rosewood toets lag me niet zo en die heb ik verkocht voor 425 en voor exact hetzelfde bedrag heb ik een Stratocaster Classic Player 50's gekocht.

    Uiteindelijk dus 335 uitgegeven voor een in perfecte nieuwstaat verkerende Fender Vibrochamp XD en eveneens in perfecte staat Stratocaster Classic Player 50's. Nieuwprijs: + 800 euro.
    Wat gekocht, verkocht en geruild en op een maandje tijd toch wel een heel fijn resultaat.
    Foto's:



  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Netjes! gaaf ding , gefeliciteerd
    ----

    // City Of Life //

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Kan je voor mij dat ook doen?


    Neenee, serieus, gefeliciteerd man! Goed gedaan

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    21 mei 2009
    Locatie
    Waar mijn strat staat
    Berichten
    34

    Standaard

    Knap

    Moet je toch ook wel een portie geluk bijkrijgen hoor. Soms kan je dingen maanden te koop hebben staan en geraak je er niet vanaf. Kwestie van de juiste persoon die er maar op moet kijken.
    Save the children, 'cuz life without us would be a drag

  5. #5

    Standaard

    Echt congrats. De laatste maanden vind ik het behoorlijk moeilijk om dingen snel en tegen een goede prijs te verkopen (crisis maybe?). Er is precies minder interesse je krijgt vooral belachelijk lage prijsvoorstellen.
    Mooie kleur btw. Ik heb ook een shoreline gold strat maar die van de USA serie van enkele jaren terug. Die is denk ik net iets meer "goud". Het leuke aan de kleur is dat hij er op elke foto en bij elke belichting totaal anders uitziet. Op sommige concertfoto's lijkt het of ik op een witte strat speel.
    Laatst gewijzigd door Di Stefano; 22 mei 2009 om 10:10
    Tech 21 Power Engine te koop

  6. #6

    Standaard

    Leuke bijkomstigheid. Ben ook een paar keer met een goeie deal bezig geweest, maar weet wel dat ik moet uitkijken dat ik er niet meer tijd insteek dat dat het in verhouding zou opbrengen. Bijvoorbeeld 100 mailtjes en onderhandelingen en ver rijden om uiteindelijk geen 1000 uit te geven maar 700. En waar doe je het uiteindelijk voor.. de muziek en de hobby of om van een ei een ferarri te maken. Tegenwoordig concentreer ik mij liever op mijn gitaarspel.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 augustus 2006
    Locatie
    lisse
    Berichten
    689

    Standaard

    Wooo mooi ding ik wil ook zo een goudachtige gitaar :P
    Mijn vriend had ook zo iets maar niet zo een lange lijst van gear. Hij had een gitaar gekocht voor 400 euro.De verkoper dacht dat het een gewone mexicaan was en mijn vriend dus ook.Maar later toen die de gitaar wou verkopen bleek het en rebelrelic te zijn die een nieuw waarde had van 1500 euro.
    En die heeft hij weer verkocht voor 1000 euro.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2005
    Berichten
    555

    Standaard

    ga nog een jaartje door en je hebt een huis voor 335 euro!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollemans Bekijk bericht
    Leuke bijkomstigheid. Ben ook een paar keer met een goeie deal bezig geweest, maar weet wel dat ik moet uitkijken dat ik er niet meer tijd insteek dat dat het in verhouding zou opbrengen. Bijvoorbeeld 100 mailtjes en onderhandelingen en ver rijden om uiteindelijk geen 1000 uit te geven maar 700. En waar doe je het uiteindelijk voor.. de muziek en de hobby of om van een ei een ferarri te maken. Tegenwoordig concentreer ik mij liever op mijn gitaarspel.
    Ik ben ook afgestapt van dat kopen en verkopen, hoewel het een leuke bezigheid is besteedde ik plots meer tijd aan marktplaats af te schuimen dan aan het spelen.
    Heb nu de beslissing genomen niets meer te kopen in het eerste jaar, gasvrij dus momenteel oef.
    Maar toch een vette gitaar proficiat.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2005
    Locatie
    Zierikzee
    Berichten
    706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arts Bekijk bericht
    ga nog een jaartje door en je hebt een huis voor 335 euro!

    Er is ook zo'n gast die begon met een paperclip ruilen en er uiteindelijk een auto en huis aan overhield
    Ibanez RG 3120, Blade Texas Standard Pro, Anvil tube preamp, G-Major, Rocktron Velocity 120, E-bow, Boss GT-10, Rebote 2.5 delay
    MySpace - Skybicycle

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top