Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415
Weergegeven resultaten: 141 t/m 146 van 146
  1. #141

    Standaard

    Hey mensen,

    alleerst bedankt voor het maken van dit topic, ik heb van de introductie al een hoop opgestoken. Nu keek ik naar de Behringer UCG102, maar zie ik hier ergens staan dat hij DISTORTIONED gitaar niet goed opneemt en dat het heel erg buzzt en ruist. Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand een interface die geen problemen hiermee heeft? Ik zoek een beetje een interface in dezelfde prijscategorie (30-40 euro).

    CHEERS

    Edit: Ik ben zelf iemand die nogal veel effecten gebruikt. Ik gebruik zelf een Boss G3 Multieffectenpedaal. En ik zou die graag ook gebruiken bij de opnames, maar ik weet niet of het mogelijk is deze ook aan te sluiten op de Behringer?

    Alvast bedankt
    Laatst gewijzigd door laszloman; 15 juni 2014 om 19:17

  2. #142

    Standaard

    Dag dag, weten jullie ook iets waat ik mee kan opnemen (gitaar) voor windows 8? De behringer gaat maar tot windows 7

  3. #143
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laszloman Bekijk bericht
    Dag dag, weten jullie ook iets waat ik mee kan opnemen (gitaar) voor windows 8? De behringer gaat maar tot windows 7
    Dat geloof ik niet, volgens mij doet die het zonder specifieke driver gewoon goed als standaard USB-geluidskaart.

  4. #144

    Standaard

    Ik zag dit staan op een audio apparatuur site, het ging over dit Behringer model: Windows 8 is not officially supported and Behringer does not provide Windows 8 drivers... Dus ik neem aan dat ie op windows 8 niet werkt?

  5. #145
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laszloman Bekijk bericht
    Ik zag dit staan op een audio apparatuur site, het ging over dit Behringer model: Windows 8 is not officially supported and Behringer does not provide Windows 8 drivers... Dus ik neem aan dat ie op windows 8 niet werkt?
    Er is maar 1 manier om daar achter te komen, toch?

  6. #146
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Ik heb dus kort geleden (aug 2015) een zoektocht gemaakt naar een 16 sporen audio interface. Een samenvatting:

    Interfaces samenvatting.

    TOP 3 WINNERS:

    De cymatic LR 16 sporen is niet 19 inch, wel 16 kanalen opname tegelijk, ook stand alone. Jack inputs. Geen pre amp.
    300 euro!

    ICE16 Allen and Heath.
    firewire + usb
    19 inch - 16 sporen.
    900 euro.
    gewone stroom connector
    jack inputs (d sub versie is zelfde prijs, dat is de 16D)

    Cymatic 24=usb
    19 inch - 24 sporen!
    ook via ipad te gebruiken (met name uitlezen faders)
    745 euro
    losse adaptor
    d-sub connector
    (dit is hem geworden bij harrie)

    Net als de ICE16 kan deze recorder standalone opnemen op USB media. Bij voorkeur op USB schijven.
    Op een USB stick is niet meer dan 8 sporen input kanalen audio tegelijk op te nemen.

    AFVALLERS:

    De V-studio 700 kan maar 6 kanalen tegelijk.

    ZOOM16, dit lijkt een 16 sporen recorder maar kan maximaal 8 tegelijk opnemen.

    De Zoom R24 heeft ook maar 8 kanalen beschikbaar voor live opname, boerenbedrog.

    Taskam 48 MK II
    48 sporen tegelijk.
    3000 euro!!!
    19 inch.
    Eigenlijk een gewone HD recorder. Eerst opnamen maken op mkII, later op PC overzetten.


    Mackie DL32R
    2100 euro.
    19 inch.
    24 kanalen opname tegelijk.

    Soundcraft UI16
    630 euro.
    19 inch, opname specs
    Vooral digitale mixer
    2 kanalen opname tegelijk (zoals ik manual lees)
    Vriendelijke groet,

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top