Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 63
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johannes Bekijk bericht
    Niet iedereen is op zoek naar de beste sound voor de beste prijs. Tevredenheid siert de mens (of was dat bescheidenheid :P)!
    Inderdaad. Ik merk ook dat niet iedereen zo moeilijk is als ik. De een is sneller tevreden dan de ander en als iemand tevreden is dan is het toch ok

  2. #22

    Standaard

    Van een buizenamp kan ik me best voorstellen dat je die nieuw koopt. Heb je in ieder geval niet dat je 1 week later alle buizen ineens moet vervangen. Maar ja, de forumleden hier moeten ook van hun spullen af dus vat het niet te persoonlijk op
    " Great minds think alike"

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindead Bekijk bericht
    Van een buizenamp kan ik me best voorstellen dat je die nieuw koopt. Heb je in ieder geval niet dat je 1 week later alle buizen ineens moet vervangen. Maar ja, de forumleden hier moeten ook van hun spullen af dus vat het niet te persoonlijk op
    En als je nu zeker weet dat de buizen pas vervangen zijn? Veel mensen vervangen de lampen uit hun amp trouwens direct na aankoop van een nieuw exemplaar.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 augustus 2003
    Locatie
    Midden in de Ooypolder
    Berichten
    2.868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindead Bekijk bericht
    Van een buizenamp kan ik me best voorstellen dat je die nieuw koopt. Heb je in ieder geval niet dat je 1 week later alle buizen ineens moet vervangen. Maar ja, de forumleden hier moeten ook van hun spullen af dus vat het niet te persoonlijk op
    Juist een buizenbak zou ik 2ehands aanschaffen omdat die "ouwe meuk" gewoon veel beter klinkt....
    "Echte mannen spelen een Les Paul op een Marshall...."

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 januari 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    1.212

    Standaard

    COngrats met de nieuwe bestelling.

    Hoe doet mijn oude gibson het trouwens? Lost hij nog steeds de verwachtingen in?

    *EDIT* Of was dat toch jij niet die mijn tobacco burst hebt overgenomen? Serienummer 054043
    Laatst gewijzigd door LP_CL; 9 mei 2009 om 14:56

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 december 2006
    Locatie
    Gent, België
    Berichten
    568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindead Bekijk bericht
    Van een buizenamp kan ik me best voorstellen dat je die nieuw koopt. Heb je in ieder geval niet dat je 1 week later alle buizen ineens moet vervangen. Maar ja, de forumleden hier moeten ook van hun spullen af dus vat het niet te persoonlijk op
    Bwo, als je een Rectifier tweedehands koopt spaar je met gemak €800 uit. Dan kan je toch al eens een retube doen - kunnen er meteen ook betere buizen in dan die waar ze stock mee komen.
    Blues Hour: These minstrels will soothe your jangled nerves.

    Gezocht: Gibson Les Paul Studio Gem (blauw, donkergroen of sunburst)

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LP_CL Bekijk bericht
    COngrats met de nieuwe bestelling.

    Hoe doet mijn oude gibson het trouwens? Lost hij nog steeds de verwachtingen in?

    *EDIT* Of was dat toch jij niet die mijn tobacco burst hebt overgenomen? Serienummer 054043
    ik heb dezelfde gibson als jij gehad hebt maar ik heb de mijne nieuw gekocht in de winkel
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  8. #28

    Standaard

    Goh, toch jammer, ik heb hier al een tijdje een perfecte DSL te koop staan.
    Ah ja.. de markt trekt vroeg of laat wel weer aan... gefeliciteerd met je aankoop!

  9. #29

    Standaard

    ik heb eindelijk men amp.
    hier zijn wat foto's.alleen ik heb een vraag over de aansluiting.
    op de foto's zie je hoe ik hem heb aangesloten maar ik ben niet zeker of het zo goed is.
    hij werkt zo maar als ik men volume maar op1heb staan staat hij egt al loeihard!is dat normaal?
    en de lampen worden heel warm maar ik denk wel dat dat normaal is?


    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2008
    Locatie
    Weert
    Berichten
    2.015

    Standaard

    Gaaf! Mooie set, lekker hi gain zo met die Zakk Wylde overdrive ervoor

    Maar ik begrijp je vraag niet helemaal. Je vraag is dus eigenlijk:

    Ik heb een 100W buizenversterker en die gaat loeihard. Is dat normaal?
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top