Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 42
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Hebben jullie dan nog (goedkope) aanraders wat betreft een vierkanaals versterker? Het moet wel vierkanaals zijn want dan kunnen we tenminste 4 mixen maken. Da's het hele voordeel van het overschakelen naar monitors.

  2. #22

    Standaard

    Vierkanaals versterkers heb je niet, volgens mij. Gewoon twee stereoversterkers ligt veel meer voor de hand.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Ok dan zouden we er daar twee van aan moeten schaffen. Ik vraag me af of dat niet omslachtiger wordt dan het gebruik van 4 actieve monitors. Hereby I ask the pros .

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2005
    Locatie
    Duckstad
    Berichten
    5.365

    Standaard

    Nog wat voordelen van passief:

    - de pluggen en kabels zijn steviger (speakon over het algemeen)
    - Je kan stap voor stap upgraden

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    0172
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    Vierkanaals versterkers heb je niet, volgens mij. Gewoon twee stereoversterkers ligt veel meer voor de hand.
    Ja die zijn er wel, maar met 2 simpele "dual monoblocks" is hij waarschijnlijk goedkoper uit.
    When the world is over, we're still the boy's from nowhere, and tonight, tonight we're coming home!

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Ok dan zouden we er daar twee van aan moeten schaffen. Ik vraag me af of dat niet omslachtiger wordt dan het gebruik van 4 actieve monitors. Hereby I ask the pros .
    Niet nodig.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Dat is toch echt wel een vierkanaals poweramp, en 4 x 490 watt aan 8 ohm, daar kun je een hoop herrie mee maken.

    Als ik zou moeten kiezen tussen deze 4 passieve kastjes met deze eindtrap of de vier actieve kastjes die je noemt dan ging ik voor de passieve met eindtrap.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Dat is toch echt wel op een vierkanaals poweramp, en 4 x 490 watt aan 8 ohm, daar kun je een hoop herrie mee maken.

    Als ik zou moeten kiezen tussen deze 4 passieve kastjes met deze eindtrap of de vier actieve kastjes die je noemt dan ging ik voor de passieve met eindtrap.
    Nog een specifieke reden die nog niet genoemd is?

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Nog een specifieke reden die nog niet genoemd is?
    Vermogen van de eindtrap, alleen een stroompunt nodig, en verder zitten er ook niet allerlei overbodige knoppen op de kasten die kapot kunnen.

    Maar of dat thomanspul wat is weet ik natuurlijk ook niet.....
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Vermogen van de eindtrap, alleen een stroompunt nodig, en verder zitten er ook niet allerlei overbodige knoppen op de kasten die kapot kunnen.

    Maar of dat thomanspul wat is weet ik natuurlijk ook niet.....
    Volgens mij heeft Thomann best redelijk spul. Ik ben met je eens dat het wel een stuk minder knoppen is op deze manier. We zouden de boel op 1 mixer aansluiten die dan bovenop de amp kan liggen. Moet op zich wel te doen zijn.

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Volgens mij heeft Thomann best redelijk spul. Ik ben met je eens dat het wel een stuk minder knoppen is op deze manier. We zouden de boel op 1 mixer aansluiten die dan bovenop de amp kan liggen. Moet op zich wel te doen zijn.
    Ja, vier -of meer- lijntjes naar de mixer toe, vier van de mixer naar de versterker, en van daaruit vier speakerkabels naar de kasten en klaar.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top