Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik wist niet eens van het bestaan van deze gitaren. Als ze inderdaad 'slechts' een kleine 850 euro waard zijn (op de 2de hands markt), dan is dit bij voorbaat al een interessante gitaar om uit te proberen (en voor mij om als back-up te dienen voor mijn ES-347).

    Cool.

    Toch maar eens gaan zoeken......
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    deze es335 is een studio uitvoering van de es van BB King. ben hem zelf ook nog nergens tegen gekomen. Heb ook lang getwijfeld of het wel een echte gibson is. omdat ik ook nergens het serie numer kon na trekken. Gelukkig heb ik later het nummer op internet kunnen vinden en trof op Harmony Central wat reviews

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Nu je het zo ter sprake brengt......, het ontbreken van de F-gaten was me nog niet eerder opgevallen. Nu herinner ik me meteen weer een vriend van me, die dezelfde gitaar had in cherry. Helemaal geen verkeerde gitaar overigens.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    lijkt een beetje alsof de gitaar geen gewelfde top heeft of zie ik dat verkeerd?
    een "studio" versie van een 345 ... wat vinden ze niet allemaal uit
    mooi ding wel.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    top van de 335 is gewelfd

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Correct!
    En de gitaar is weldegelijk semi-acoustisch, mocht het ontbreken van de f-gaten anders doen vermoeden. Het gemis van de f-gaten zou de gitaar minder gevoelig maken voor ongewenste feedback.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  7. #17

    Standaard

    Gaaf ding.... ook nog nooit gezien.

    Ik zou het een lekkere player laten.
    Goed bespeelbaar maken en de lak zou ik met hele fijne autocleaner en daarna met autowas oppoetsen. Haal je alle viesigheid van de lak en lichte krassen verdwijnen. Ook zou ik de potmeters met knoppen zo origineel mogelijk maken.

    @Vulvasonic: Er is ook een ES335 zonder 'f'gaten met Moog electronica. Dat was destijds een vrij luxe model. Bedoel je die soms?

    gr, Guus
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    ik gok dat je deze bedoelt guus, de ES335 Artist:



    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2002
    Locatie
    friesland
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Heb er ook zo 1 gehad, ook in zwart. Heb ik destijds nog voor 1150 verkocht, voor de crediet crisis dus
    Was er niet zo kapot van, lelijke gitaar, slecht afgewerkt, plakkerige nek, slechte mechanieken, kon je geen rock op spelen dan ging ie piepen. Heb ook een Yamaha SA2200 en een Ibanez AS200 gehad, veeeel mooier en beter.

    Dus geen geld tegenaan gooien zeker niet met een getordeerde nek met een headcrack. Gitaar levert nu misschien 600/700 op.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frekie Bekijk bericht
    Heb er ook zo 1 gehad, ook in zwart. Heb ik destijds nog voor 1150 verkocht, voor de crediet crisis dus
    Was er niet zo kapot van, lelijke gitaar, slecht afgewerkt, plakkerige nek, slechte mechanieken, kon je geen rock op spelen dan ging ie piepen. Heb ook een Yamaha SA2200 en een Ibanez AS200 gehad, veeeel mooier en beter.

    Dus geen geld tegenaan gooien zeker niet met een getordeerde nek met een headcrack. Gitaar levert nu misschien 600/700 op.
    Ik vind mijn gitaar wel goed afgewerkt en heb geen last van een plakkende hals. Ik verkoop hem nooit en wil er dus wel wat geld insteken. De frets zijn af en laat ik hem niet repareren dan kan ik er niet meer op spelen

    Ps: hoezo niet mooi ik vind hem prachtig en uniek en de mechanieken zijn van grover en gewoon goed.
    Laatst gewijzigd door arnoldtims; 28 april 2009 om 12:13

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top