Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2009
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    3.823

    Standaard

    OK, wedden dat hij over een paar uur thuiskomt met een gibson lp studio

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 september 2008
    Locatie
    Oss
    Berichten
    360

    Standaard

    Gaan voor kwaliteit! Zo zit ik aan een heerlijke heeze-joint

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    G.A.S = onverslaanbaar, alsof je nog een keus of eigen wil hebt.
    Mijn keus: senseo vanochtend whiskey vanavond.

    We wachten af

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 mei 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frander Bekijk bericht
    Gaan voor kwaliteit! Zo zit ik aan een heerlijke heeze-joint


    Trouwens, on topic, ik vind 'm voor een studio er nog niet eens zo kaal uitzien!

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2008
    Locatie
    Erps-Kwerps ( belgië)
    Berichten
    1.683

    Standaard

    Ik ben terug,

    oorspronkelijk plan was Antwerpen maar het is Piens geworden ik had gebeld voor een gibson les paul studio en ja hoor ze hadden meer dan 90 Gibsons dus ik zou men gading wel vinden.

    Daar aangekomen zie je aanvankelijk niets anders dan " Cool" gitaren ( hun les paul type heer lets rock ) daar stond dan toch een hoekje vol met gibsons de heel dure gibsons uiteindelijk 2 studio's gevonden.

    Ik vraag de man van de telefoon is dit alles, ja dit is alles een apine white en een Ebony en ik wou of de fireburst of de wine red vooral voor die wine red ben ik uiteindelijk nog beginnen vallen best wel stijlvol maar die hadden ze dus niet. ZEEEER JAMMER
    Dus heb ik de verkoper gezegd laat ik er dan maar 1 testen voor de klank he.
    Het is de alpine white geworden.

    Laat ik ook nog even zeggen dat Piens niet echt een leuke winkel bleek te zijn, de ziel die je altijd in een gitaar winkel hoopt te vinden is eruit nog meer dan bij music store, al helemaal met het Mc Donalds achtige uniform, en de klant vriendelijkheid was ook niet wat het moest zijn.
    De rock & roll spirit ontbrak

    In de testkamer zat nog een gast te spelen op een gerelicte fender ( hij heeft die gekocht ook ) en ik heb getest op een bassman.

    De klank was goed, man wat een sustain, er zaten blijkbaar ceramic humbuckers in normaal heb ik liever Alcino pu's maar de klank was goed maar niet zo boterig als de classic.
    Ze woog ook niet zoveel maar das op zich geen probleem want de susain was ongelofelijk die bleef maar gaan.
    Wat ik vooral raar vond was dat de hals zo breed was ik heb 8 gitaren maar dit is de breedste die ik al bespeeld heb gehad.

    Bij music store kost deze gitaar 995, de prijs bij piens was 1465 EURO wat ik voor een studio dan weer een SMAK geld vind maar geen probleem indien het deze wordt komt hij toch van Keulen.

    Ik heb besloten de Classic toch nog eens wat in overweging te nemen.
    Mijn grootvader is meegegaan vandaag en over een poosje ( als hij terug komt van zijn reisje naar Turkije ) gaan we waarschijnlijk wel naar Keulen.


    Vind er nog iemand dat de hals van de studio nogal breed uitgevallen is, of ben ik daar alleen in.

    EDIT: de classic wordt niet meer verkocht bij music store Sold Out
    Laatst gewijzigd door bagheera; 25 april 2009 om 17:48

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top