Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 15 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 141
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    1.334

    Standaard

    Zelf speel ik al weer bijna 2 jaar naar volle tevredenheid op een haar strat. Goede gitaar, geen enkel probleem mee. Ik zou ook nog wel een aar tele willen hebben!

    Dat haar gitaren van mindere kwaliteit zijn dan standaard amerikaanse fenders ben ik het helemaal niet mee eens, naar mijn mening zijn de haar's wel een stuk beter.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Bekijk bericht
    Mijn mening is dat Haar onder de kwaliteit zit van de gewone USA Fenders. De CS van Fender vind ik daar nog een stuk boven zitten.
    En zo heb ik al heel wat CS'jes uit de states laten komen die ik absoluut niet beter vond als mijn Haar Strats. Dit weekend ook weer even een hele dikke CS in de handen gehad en live uitgechecked. Zeker geen verkeerde gitaar, maar dat zijn mijn Haar stratjes ook niet. Geluidsman begon alleen direct te klagen dat de gitaar in de mix verzoop. En dan te bedenken dat de CS in kwestie meer dan het dubbele van de Haar Strats koste. En dat is dan ook meteen de reden dat ik deze Haar Strats heb. Value for Money en echt hele goede live gitaren.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankpaul1 Bekijk bericht
    Dat er Haar gitaren te koop staan vind ik totaal geen relatie hebben met de kwaliteit. Zoveel staan er ook niet te koop, op dit moment maar eentje op Marktplaats en die is ook al weer gereserveerd.

    waar heeft het wel dan relatie mee?
    By the way, als je laatste half jaar gitaar advertenties gelezen had ,dan je het wel gemerkt;-)
    Bottom line:
    ze hebbe goede spul, maar ze hebben ook net zoals iedere gitaarmaker - minder goede spul
    In tegenstelling is Rebel relic beter wat kwaliteit betreft...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 oktober 2002
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aca Ilic Bekijk bericht
    waar heeft het wel dan relatie mee?
    By the way, als je laatste half jaar gitaar advertenties gelezen had ,dan je het wel gemerkt;-)
    Bottom line:
    ze hebbe goede spul, maar ze hebben ook net zoals iedere gitaarmaker - minder goede spul
    In tegenstelling is Rebel relic beter wat kwaliteit betreft...
    Het lijkt me eerder een relatie hebben met GAS, ofwel tijd voor een andere gitaar. Wil totaal niet zeggen dat de gitaar slecht is. Of zijn alle 150+ Gibsons en 300+ Fenders op marktplaats slecht?? Er zullen vast minderen tussen zitten, maar ik denk dat de relatie tot marktplaats wat vergezocht is. En ik hou de ads echt wel goed bij.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    Conclusie: Elke fabrikant heeft betere en minderde producten

    Het zonnetje schijnt buiten!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door budje Bekijk bericht
    Conclusie: Elke fabrikant heeft betere en minderde producten

    Het zonnetje schijnt buiten!
    precies budje, het is nou eenmaal zo of je nou een Gibson of PRS of een Haar bespeelt: je kunt onzettend veel van je gitaar houden en proclameren dat het beste merk is, maar ook reeel moeten blijven en weten dat iedere gitaarbouwer ook zijn slechte dagen heeft...

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 oktober 2002
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aca Ilic Bekijk bericht
    precies budje, het is nou eenmaal zo of je nou een Gibson of PRS of een Haar bespeelt: je kunt onzettend veel van je gitaar houden en proclameren dat het beste merk is, maar ook reeel moeten blijven en weten dat iedere gitaarbouwer ook zijn slechte dagen heeft...
    Dat is ook totaal niet waar jouw stelling over ging, dat ging over de relatie kwaliteit en gitaren die op marktplaats te koop waren. Ongetwijfeld heeft elke bouwer slechte exemplaren.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.337

    Standaard

    Ik heb een lange tijd een Haar strat gehad en weer verkocht omdat ik de hals iets te dik vond.

    De FEEL van mijn Haar strat was geweldig. De afwerking ook. Ik had alleen wel af en toe het gevoel dat de intonatie niet helemaal 100% was. Dat betekent: als ik akkoorden ging pakken hoog op de hals (11e fret of hoger) die niet meer 100% zuiver waren. Dit kan volgens mij met een afstelbeurt wel weer geregeld worden? Of ligt dit aan het fretwerk?

    Soms had ik ook op bepaalde plekken op de hals dat de toon IETSIES minder doorklonk dan op andere plekken, maar dooie plekken niet.

    En... de Haar strat hoefde ik bijna nooit te stemmen! Mijn meest stabiele gitaar qua stemmen die ik gehad heb.

    Anyway: dik tevreden, op die intonatie na dan.

    Kheb nu een Fender CS. Gekozen uit ongeveer 15 andere CS modellen. Het verschil tussen de CS modellen is groot!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankpaul1 Bekijk bericht
    Dat is ook totaal niet waar jouw stelling over ging, dat ging over de relatie kwaliteit en gitaren die op marktplaats te koop waren. Ongetwijfeld heeft elke bouwer slechte exemplaren.

    Het is waarschijnlijk toch een van de oorzaken dat ze vaak op de markt te koop staan.Dat zijn toch handgebouwde insrumenten en je kunt bepaalde kwaliteit verwachten ( net zoals je van Fender CS kunt verwachten maar toch zijn ze niet allemaal zo geweldig).

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    En... de Haar strat hoefde ik bijna nooit te stemmen! Mijn meest stabiele gitaar qua stemmen die ik gehad heb.

    Anyway: dik tevreden, op die intonatie na dan.
    Idem dito hiero. Meest betrouwbare live gitaar voor mij ooit!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top