Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213
Weergegeven resultaten: 121 t/m 123 van 123

Discussie: Goede gitaarwinkels

  1. #121
    Member
    Geregistreerd
    24 november 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    85

    Standaard

    Tonika in grunn.
    Waarom?Goede service, je komt binnen krijgt koffie aangeboden en willen je meteen al helpen. Verkopers hebben ook veel verstand van de producten, ze verkopen je geen bullshit, wat goed bij je past en wat je bevalt.

    Ook de muziek winkels hebben last van de crisis, bijna alle gitaren zijn vors afgeprijsd, zowel alle producten van hun.

  2. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SOAD Bekijk bericht
    Tonika in grunn.
    Waarom?Goede service, je komt binnen krijgt koffie aangeboden en willen je meteen al helpen. Verkopers hebben ook veel verstand van de producten, ze verkopen je geen bullshit, wat goed bij je past en wat je bevalt.

    Ook de muziek winkels hebben last van de crisis, bijna alle gitaren zijn vors afgeprijsd, zowel alle producten van hun.
    Vergeef me, maar ik heb daar afgehaakt sinds ze met het betrekken van het nieuwe pand een paar jaar terug veranderd zijn in geldwolven die alleen nog maar verkopers in dienst hebben in plaats van deskundigen. Ze zijn, nog meer dan ze al waren, veranderd in een groothandel.
    Ooit was ik er een tevreden klant, maar dat is lang geleden.
    Het kan eventueel zo zijn dat er in de tussentijd weer iets is veranderd, maar dat heb ik dan gemist omdat ik mezelf heb gezworen daar nooit meer iets te kopen.
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

  3. #123
    Member
    Geregistreerd
    24 november 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aaronstonebeat Bekijk bericht
    Vergeef me, maar ik heb daar afgehaakt sinds ze met het betrekken van het nieuwe pand een paar jaar terug veranderd zijn in geldwolven die alleen nog maar verkopers in dienst hebben in plaats van deskundigen. Ze zijn, nog meer dan ze al waren, veranderd in een groothandel.
    Ooit was ik er een tevreden klant, maar dat is lang geleden.
    Het kan eventueel zo zijn dat er in de tussentijd weer iets is veranderd, maar dat heb ik dan gemist omdat ik mezelf heb gezworen daar nooit meer iets te kopen.
    Oke, kan best zijn dat het mindere tijden geweest zijn, ik ken de geschiedenis van de zaak totaal niet. Maar toen ik er kwam om mijn gitaar te kopen heb ik totaal geen indruk gehad van snel verkopen enzo. Ik vond het een prima service met verkopers die er veel van afwisten,kon ik zo wel merken.Kan zijn dat de service nu weer beter is geworden na veel klachten van mensen.
    Maarja, jij kent de zaak langer dus weet jij wel hoe de zaak is verlopen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top