Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2006
    Locatie
    Blood Mountain
    Berichten
    239

    Standaard Advies gitaaronderdelen gevraagd

    Aloha,

    ik heb enkele jaren geleden zelf een gitaar gebouwd en dit is sindsdien mijn main gitaar. het is een mahoniehouten ding met een Bill Lawrence XL500 (humbucker) in de brug en een L250 (single coil) aan de neck, alle hardware is zwart en dit wil ik zo houden...

    Er zijn enkele dingen die ik zou willen upgraden en kwam tot volgende onderdelenlijst:



    Algemene opmerking: topkwaliteit gaat boven prijs.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2003
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    2.309

    Standaard

    Waarom wil je dat draad gebruiken?

    Ik zou het katoenomwonden draad kopen. Met dat Gibsondraad moet je oppassen dat je geen contact maakt met de pots en andere draden.
    Dat katoenomwonden is er in wit en zwart en werkt erg fijn.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2006
    Locatie
    Blood Mountain
    Berichten
    239

    Standaard

    inderdaad, goed idee... lijkt me wel een goede draad om van volumepot naar jack te gaan.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.179

    Standaard

    waarom moet dit in volg het bouwproces?
    Te koop:
    Hughes & Kettner Duotone 100W buizentop
    Kool & Elfring 2 x 12" cabinet (Celestion Vintage 30)
    Blackstar DistX buizendistortion in goede staat, incl adapter

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    4 december 2007
    Locatie
    Ede,valouwe
    Berichten
    1.353

    Standaard

    Ik had laatst een zooitje spul bij guitarsupplies besteld, afgerekend met creditcard en krijg ik een uur later een mailtje dat bijna alles on back order is! klootzakken daaro!
    Die brug van je zit een levertijd van plusminus twee weken op! was je dat al op gevallen? plusminus een maand of twee betekent dat...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2004
    Locatie
    Heerhugowaard
    Berichten
    1.216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door olaftheholy Bekijk bericht
    Ik had laatst een zooitje spul bij guitarsupplies besteld, afgerekend met creditcard en krijg ik een uur later een mailtje dat bijna alles on back order is! klootzakken daaro!
    Die brug van je zit een levertijd van plusminus twee weken op! was je dat al op gevallen? plusminus een maand of twee betekent dat...
    Hoho!! Hier wil ik toch even op reageren. Ik bestel regelmatig bij onze zeergewaardeerde forumgenoot. Nooit problemen, altijd prompt reageren op e-mail en keurige verzending. Bij alle artikelen staat een voorraadstatus en een uur later een e-mail? Dat is toch wel retesnel dacht ik zo...
    Als je nou gewoon eerst eens een mailtje stuurt naar Dieter, dan kom je er ongetwijfeld uit!
    Geen enkele reden om meteen zo tekeer te gaan!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2008
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.244

    chicken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Van Dattum Bekijk bericht
    Hoho!! Hier wil ik toch even op reageren. Ik bestel regelmatig bij onze zeergewaardeerde forumgenoot. Nooit problemen, altijd prompt reageren op e-mail en keurige verzending. Bij alle artikelen staat een voorraadstatus en een uur later een e-mail? Dat is toch wel retesnel dacht ik zo...
    Als je nou gewoon eerst eens een mailtje stuurt naar Dieter, dan kom je er ongetwijfeld uit!
    Geen enkele reden om meteen zo tekeer te gaan!
    Helemaal mee eens. Lang leve GuitarSupplies. Weinig bedrijven mee gemaakt die zo goed en snel communiceren.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    496

    Standaard

    Idem hier, notabene op zondag avond nog reactie gehad, dat ik te veel betaald had met verzend kosten.
    Dat iets in de back order is, betekent dat ze t zelf ook nog niet binnen hebben, dat je hier snel een reactie over krijgt vind ik iig alleen maar netjes.
    Probeeer dat maar eens bij musicstore, upc, ziggo, of ikea. Als je mazzel hebt, krijg je na een half jaar een voorgedrukt excuus briefje.
    Ik snap best dat je er van baalt, maar de uitdrukking 'don't shoot the messenger' is hier wel op van toepassing denk ik

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.179

    Standaard

    Ik heb al vele malen bij guitarsupplies besteld, en niks anders dan topservice! Ook wel eens een backorder mailtje gehad, maar dat was alleen omdat ik een zeer specifiek onderdeel moest hebben. Daar kan guitarsupplies niets aan doen, beetje belachelijk om Dieter gelijk voor klootzak uit te maken.
    Te koop:
    Hughes & Kettner Duotone 100W buizentop
    Kool & Elfring 2 x 12" cabinet (Celestion Vintage 30)
    Blackstar DistX buizendistortion in goede staat, incl adapter

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2008
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.244

    chicken

    O ja, nog een goede ervaring. Ik had wat onderdelen nodig die niet op de site staan. Even een mail met een voorbeeld en een week later kan hij het leveren. Nog voor een goede prijs ook.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top