Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: Gitaar inruilen

  1. #1

    Standaard

    Ik heb geen ervaring met gitaren inruilen bij muziekwinkels, dus ik heb geen idee wat ik er voor terug zou krijgen...

    wat zou ik terug krijgen voor een gloednieuwe (bijna) nooit gebruikte Stagg Jazzmaster (crapgitaar, kweet het) hij heeft helemaal niet veel gekost dus ik zal er ook niet veel voor terug krijgen, maar doe es een schatting iemand...

  2. #2

    Standaard

    Praktisch niets, gewoon houden!
    Voor een tweedehands cd'the krijg je ook maar 4 piek! of 2 EURO!

    Als er nu een merk op stond zou je er nog wat voor krijgen, maar dan nog zou het mager zijn, HAHAHAHAHA, die zaken willen er niet slechter van worden.

    Zo;n no name gitaar verkopen ze tweedehands zeer moeilijk, probeer het prive of hou hem!

  3. #3
    Member
    Geregistreerd
    28 februari 2003
    Locatie
    Breda
    Berichten
    47

    Standaard

    weet niet maar bij inruilen proberen ze je meestal zoveel mogelijk te naaien zodat ze je gitaar weer met lekker veel winst door kenne verkopen, die ervaring had ik toen ik mijn gitaar wou inruilen,

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Snits
    Berichten
    4.425

    Standaard

    gewoon houwe, prive verkopen of bij goedkope beginnersgitaren eventueel iemand een naaste blij mee maken...

  5. #5

    Standaard

    ja da dacht ik dus al...

    kverkoop em gewoon aan een beginnend gitaristje ofzo, want ik doe er zelf niks mee...hij komt namelijk qua kwaliteit niet in de buurt van mn andere

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2002
    Locatie
    Noorden
    Berichten
    1.256

    Standaard

    Ga er vanuit dat je er ongeveer 100 euro voor krijgt (bij inruil dan)

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Hou die crap :smile: echt waar over twintig jaar heb je spijt, en ik kan het weten.
    Je eerste gitaar blijft iets magisch houden.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Je moet het zo zien: Andere mensen geven je nooit zoveel als de gitaar jou waard is. Ook al is het een kutgitaar waar je nooit op speelt, je raakt er toch altijd een beetje aan gehecht...

    Ik zou liever 100 euro sparen dan dat ik er een gitaar (hoe slecht ook) voor zou moeten inruilen. Je kunt het ook best eens vrijblijvend informeren natuurlijk
    Als je ergens een gitaar koopt kun je vaak wel inruilen, anders wordt het heel erg lastig...

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2002
    Locatie
    11.710 Km buiten Amsterdam
    Berichten
    590

    Standaard

    Op 2003-03-21 19:20, schreef moretel:
    Hou die crap :smile: echt waar over twintig jaar heb je spijt, en ik kan het weten.
    Je eerste gitaar blijft iets magisch houden.
    Ja, mijn eerste gitaar was een rode Squier Bull(sh)it en die was inderdaad magistraal KUT!! :grin: :grin: :grin:

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Ik heb mijn eerste gitaar (met veel winst) geruild, maar soms heb ik nog steeds zoiets van: Zonde...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top