Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: Behringer PB1000

  1. #11

    Standaard

    Dag allemaal,

    Ik speel al jaren tot volle tevredenheid op de Behringer PB1000 pedal board. Maar onlangs begon het ding te storen. Qua technologie is het een simpel apparaat, ik zie intern geen draden die los kunnen schieten. Toch heb ik storing. Tijdens het spelen kraakt het geluid en het valt regelmatig uit. Een schop tegen de board helpt, maar is natuurlijk niet de bedoeling. De afzonderlijke pedalen zijn het probleem niet en ook de bekabeling die ik gebruik. Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn?

    Dank voor het meedenken.

  2. #12

    Standaard

    storen als in geluid valt weg, brom of iets anders? Of storen als in de voeding en hij ineens geen stroom meer?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rambags Bekijk bericht
    Dag allemaal,

    Ik speel al jaren tot volle tevredenheid op de Behringer PB1000 pedal board. Maar onlangs begon het ding te storen. Qua technologie is het een simpel apparaat, ik zie intern geen draden die los kunnen schieten. Toch heb ik storing. Tijdens het spelen kraakt het geluid en het valt regelmatig uit. Een schop tegen de board helpt, maar is natuurlijk niet de bedoeling. De afzonderlijke pedalen zijn het probleem niet en ook de bekabeling die ik gebruik. Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn?

    Dank voor het meedenken.

  3. #13

    Standaard

    Ik zeg, eerlijk gezegd, begin bij het begin.
    Verreweg de meeste losse contacten of draadbreuken vinden hun oorsprong in de kabel of het ‘gat’ waar je de plug insteekt.

    Dus:
    Kabel wisselen
    Doet ie het dan nog?
    Aan de kabel in je pedaal prutsen

    Als ook dat geen verbetering geeft kan er een los contact in voeding of pedaal zelf zitten.
    Voeding wisselen is betrekkelijk simpel. Pedaal ook, maar dat kost meer knaken. Meestal de kabel dus……
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top