Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 91 t/m 95 van 95
  1. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Het valt toch wel mee? Ik ben bijvoorbeeld actief op het Citroen forum, daar is een vracht aan informatie over alle modellen, met enorm veel kennis en ervaring. Zelfs over de zeldzame SM is daar heel veel kennis welke door de jaren werd uitgewisseld.

    En dat forum is al een week pleite, het schijnt dat alles is verloren gegaan en dat is een ramp. Vrachten met posts waar je op kon terugvallen als je een probleempje had met welk model van deze zeer gecompliceerde auto's en alles kan zomaar voorgoed verloren zijn gegaan.

    Dus ik vind het hier nog wel goed gaan, het is af en toe traag, maar het werkt en ik hoop dat al die kennis die hier aanwezig is bewaard mag blijven.
    Het gaat er niet om waar het nóg slechter gaat, dan heb ik nog wel 5000 voorbeelden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Het kan altijd erger inderdaad, maar dat zegt dan misschien meer over de beheerders van dat citroenenforum. Misschien iets te veel met het hoofd onder de motorkap van de Traction Avant gehangen en te weinig in de serverruimte Niet dat ik ze ongelijk geef.

    Het is inderdaad in de spitsmomenten dat het gewoon wat minder gaat met het forum. Het is te hopen dat het uiteindelijk niet geheel uit de voegen gaat barsten, maar het is ook veel erger geweest, dus ik wacht af.

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Het valt toch wel mee? Ik ben bijvoorbeeld actief op het Citroen forum, daar is een vracht aan informatie over alle modellen, met enorm veel kennis en ervaring. Zelfs over de zeldzame SM is daar heel veel kennis welke door de jaren werd uitgewisseld.

    En dat forum is al een week pleite, het schijnt dat alles is verloren gegaan en dat is een ramp. Vrachten met posts waar je op kon terugvallen als je een probleempje had met welk model van deze zeer gecompliceerde auto's en alles kan zomaar voorgoed verloren zijn gegaan.

    Dus ik vind het hier nog wel goed gaan, het is af en toe traag, maar het werkt en ik hoop dat al die kennis die hier aanwezig is bewaard mag blijven.
    Waarom heb jij nog kritiek dan op het kabinet? Het kan altijd erger. Neem nou Somalië, daar ligt de regering er al een paar jaar zo goed als uit...

  4. #94
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.697

    Standaard

    Hij zegt niet dat je hier niet mag klagen, hij zegt alleen dat hij het mee vindt vallen...
    Toch?

    Daarbij is zijn verwijzing naar het kwijtraken van kennis niet helemaal bizar. Er worden wel eens updates uitgevoerd bij sites om functionaliteit te verbeteren, waardoor plots een boel meer verloren gaat dan men had durven vrezen.
    Uiteraard vaak door onvoorzichtigheid, maar het duurt hier dus wellicht even iets langer, omdat men WEL voorzichtig wil zijn.

    Maar traagheid is soms idd goed irritant .
    Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
    https://alpha-robot.nl

    thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)

  5. #95
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ja, en de interessegroepen moeten terug.
    HERRIE.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top