Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 72 van 72

Discussie: opzeggen

  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Daar verschillen we toch van mening, niet de forumleden zijn hier de baas, de eigenaar van het forum is hier de baas en die heeft het vertrouwen gegeven aan een aantal forumleden en ze bevooegdheden toegekend. En als mods alles wat ze doen aan de forumleden moeten gaan uitleggen, dan stop ik er per direct mee.

    Een forum is een mogelijkheid om met elkaar gemeenschappelijke interesses te delen en er over te discussiëren, het is echter geen democatie waar de forumleden beslissen wat er wel en niet kan en daar een 'vertegenwoordiging' hebben zoals in een democcratie gewoon is.

    Wij hebben een besloten modforum waar we gezamelijk belangrijke dingen bespreken en beslissingen nemen, maar ook stevig elkaar verbaal te lijf gaan en van mening verschillen. En het team van mods is hier namens de eigenaar de baas en gaat echt niet alles uitleggen.

    Ten eerste verwar je blijkbaar "democratie" met gewoon even helder tekst en uitleg geven.

    Ten tweede: de laatste zinnen van de eerste en derde alinea van je post, tja. Zo strijk je mensen tegen de haren in en waarom? Ik zie geen reden waarom je geen uitleg zou geven als bepaalde zaken blijkbaar niet duidelijk zijn?
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  2. #72

    Standaard

    Dat gaf ik al aan in mijn vorige post. Die hele kwestie met Drap duurt al bijna een jaar, en is een vloed aan priveberichten. We hebben beslist niet de botte bijl gehanteerd en alles is met veel overleg gegaan, maar het was allemaal tussen Drap en de mods, en dat gaat anderen dus gewoon niet aan. En dus geen tekst en uitleg.
    Vervolg van dit topic is verplaatst naar het "Over de moderatie" topic
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top