Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 32
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2005
    Locatie
    Bussum
    Berichten
    1.107

    Standaard Gitaarbouwersmeeting 2023

    De volgende gitaarbouwersmeeting is op 1 april 2023 in Veenendaal. Kom ook netwerken, jouw zelf gemaakte instrumenten tentoonstellen of snuffelen op de beursvloer. Check www.gitaarbouwersmeeting.org voor meer informatie.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2005
    Locatie
    Bussum
    Berichten
    1.107

    Standaard


  3. #3

    Standaard

    Nice! Staat genoteerd! Ik kom graag even kijken.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2005
    Locatie
    Bussum
    Berichten
    1.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gitaarbouwer Bekijk bericht
    Nice! Staat genoteerd! Ik kom graag even kijken.
    We gaan je zien, leuk!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superfly Bekijk bericht
    We gaan je zien, leuk!
    Ben benieuwd of je me nog herkent. Ik ben wel paar jaartjes ouder geworden hè.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2005
    Locatie
    Bussum
    Berichten
    1.107

    Standaard

    Ow, ik ben geen dag ouder geworden

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Hallo
    zo maar een domme vraag kun je vlak bij de lokatie parkeren en zijn daar b.v. gehandicapten parkeer plaatsen want ik zou er wel heen willen maar kan niet te ver lopen of lang staan. Ik heb wel een rollator maar die kan niet in mijn auto de kofferbak is te klein daar voor.
    soms word er gerageerd u kunt vlak bij parkeren het is maar ca 100 meter lopen dat gaat mij dus niet lukken. Ik kan me ook niet voor de deur laten afzetten want mijn vrouw mag niet meer auto rijden alzheimer dus ben ik dubbel gehandicapt.
    sorry voor deze vraag maar ik zou het jammer vinden als ik er heen rijd en dan tot de conclusie kom jammer dat gaat het niet worden.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Hallo
    zo maar een domme vraag kun je vlak bij de lokatie parkeren en zijn daar b.v. gehandicapten parkeer plaatsen want ik zou er wel heen willen maar kan niet te ver lopen of lang staan. Ik heb wel een rollator maar die kan niet in mijn auto de kofferbak is te klein daar voor.
    soms word er gerageerd u kunt vlak bij parkeren het is maar ca 100 meter lopen dat gaat mij dus niet lukken. Ik kan me ook niet voor de deur laten afzetten want mijn vrouw mag niet meer auto rijden alzheimer dus ben ik dubbel gehandicapt.
    sorry voor deze vraag maar ik zou het jammer vinden als ik er heen rijd en dan tot de conclusie kom jammer dat gaat het niet worden.
    Is ff googelen nou zo ingewikkeld? Zoekopdracht intypen duurde een fractie van de tijd die je nodig had om de vraag hier te stellen.

    https://www.google.com/maps/place/Ro...g%2F11bw433n31

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Is ff googelen nou zo ingewikkeld? Zoekopdracht intypen duurde een fractie van de tijd die je nodig had om de vraag hier te stellen.
    Op zich heb je gelijk, maar je zou je voor kunnen stellen dat iemand die zo'n 23 jaar met jou in leeftijd verschilt, van een generatie is die niet of nauwelijks met internet is opgegroeid. Een beetje compassie mag best; ik kom hier wel vaker vragen tegen waarvan ik denk wat jij schreef.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Op zich heb je gelijk, maar je zou je voor kunnen stellen dat iemand die zo'n 23 jaar met jou in leeftijd verschilt, van een generatie is die niet of nauwelijks met internet is opgegroeid. Een beetje compassie mag best; ik kom hier wel vaker vragen tegen waarvan ik denk wat jij schreef.
    Heeft weinig met leeftijd(sverschil) te maken denk ik.

    Als iemand de url van gitaarnet.nl kan typen, een berichtenvenster kan openen en 6 zinnen kan typen alvorens op submit te drukken, moet dat ook lukken met google.nl en "Ronde Erf 88 Veenendaal" intikken.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 20 maart 2023 om 13:31

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top