Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 9101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 115
  1. #101
    Junior Member
    Geregistreerd
    29 juli 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    10

    Standaard

    Probeer eens te bestellen bij Lord of the Strings in Utrecht. Je kunt daar ook op rekening kopen. Op rekening kopen wil zeggen dat je wacht totdat je de spullen in huis hebt en dan pas betaald per bank of giro. Bovendien scherp geprijsd en vrijwel altijd binnen twee dagen in de bus.

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Ik zie ook wat mensen zeggen 'waarom ga je niet naar de plaatselijke gitaar/snaren-boer?' misschien omdat dat voor sommigen erg ver rijden is? de dichtstbijzijnde gitaar winkel is hier zo'n 20 kilometer en zonder auto is dat best ver. En een web winkel is een stuk goedkoper.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2003
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    838

    Standaard

    ik heb hier pas besteld en niks belazerd fijn alles spulletjes binnen een week binnen??

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    OUd topic naar boven trappen? TS heeft ook maar 3 posts op zijn naam staan. hier aangemeld om zijn beklag te doen? Kansloos.

    Bij iedere zaak gaat weleens wat fout, of net niet zoals het hoort. Ga die toko ook maar eens uitproberen. Lijkt me wel makkelijk.
    147-c Guitars

  5. #105

    Standaard

    Da's kort door de bocht. Als je even naar boven leest lees je dat Snarenshop weldegelijk hele grote problemen met levering had. En dat ze hun leven gingen beteren. Blijbaar hebben ze dat gedaan.

    Maar om daar nou een oud lijk voor naar boven te halen is mij ook wat vreemd.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  6. #106
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2003
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    838

    Standaard

    nou gisteren weer wat besteld en vandaag binne, tja oud topic, ik vind dat er ook best gezegd mag worden dat het nu wel in orde lijkt te zijn

  7. #107

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    OUd topic naar boven trappen? TS heeft ook maar 3 posts op zijn naam staan. hier aangemeld om zijn beklag te doen? Kansloos.

    Bij iedere zaak gaat weleens wat fout, of net niet zoals het hoort. Ga die toko ook maar eens uitproberen. Lijkt me wel makkelijk.
    Hier TS, ik heb me inderdaad toen aangemeld om andere gitaristen te waarschuwen voor deze zaak. Er ging wel erg veel mis daaro, dus er moest iets gebeuren. Kansloos? Mwoa, lees het topic maar eens terug.

    Ik ben blij te horen dat het nu beter is. Wie snaren bestelt krijgt ze, zoals het hoort.
    En ik heb mijn lesje geleerd. Nooit zomaar ergens snaren bestellen, eerst even de website googelen.

    Wat mij betreft kan de discussie dicht.

  8. #108

    Standaard

    ik vind het wel knap dat je eerste post op dit forum op 28 maart 2009 is geweest, en dan 2 dagen nadat dit topic weer actueel is, je je 4e reactie geeft ... alle 4 in dit topic.

    Kom je hier elke dag, maar lees je alleen je eigen topic , of hoe zit dat?

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BillyG Bekijk bericht
    ik vind het wel knap dat je eerste post op dit forum op 28 maart 2009 is geweest, en dan 2 dagen nadat dit topic weer actueel is, je je 4e reactie geeft ... alle 4 in dit topic.

    Kom je hier elke dag, maar lees je alleen je eigen topic , of hoe zit dat?
    Waarschijnlijk gewoon een mailnotificatie?
    Tic Nerveux

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald.ZaZ Bekijk bericht
    Waarschijnlijk gewoon een mailnotificatie?
    kan dat hier?

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top