Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 12 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 115
  1. #1

    Thumbs down Opgelost - Belazerd door webwinkel

    MODEDIT: Het probleem met Snarenshop is inmiddels lang geleden afgehandeld. Het betreft hier een klacht uit 2009.





    Geen toffe muzieksite; wel iets voor iedere gitarist.
    Zijn hier nog meer gitaristen met problemen met webwinkel Snarenshop?

    Ik en een mede gitarist zijn gedupeerd door deze mooie webwinkel. Zelf heb zelf op deze site een setje (toch wel dure) Elixirsnaren besteld. Het bedrag is wel afgeschreven, maar de snaren zijn nooit bezorgd.

    Na veel heen en weer mailen kreeg ik te horen dat er leveringsproblemen zijn, en dat het bedrag wordt teruggeboekt. Maar nu drie maanden later heb ik nog steeds niks. Op mailtjes reageren ze niet meer, en de telefoon nemen ze sowieso nooit op.

    Wie heeft ook deze ervaring? Als ik nog meer gedupeerden kan vinden, kunnen we samen stappen ondernemen. Want nu gaat het bij mij nog om een setje snaren, maar als ze hetzelfde geintje ook uithalen met de gitaren die je er kan kopen...

    Verder natuurlijk aan iedereen: doe geen zaken met Snarenshop!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruud_w Bekijk bericht
    ik heb in september 2008 snaren besteld bij snarenshop.nl en deze ook betaald. Bestelling werd slechts gedeeltelijk geleverd. Na een aantal mailtje over en weer niets meer ontvangen, ook geen geld retour. Intussen is bijna een half jaar voorbij en op mailtjes wordt niet gereageerd.

    Wat mij betreft geen aanrader.
    ...........

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Bedankt voor de waarschuwing, maar om jezelf alleen daarom hier te registreren

  4. #4

    Standaard

    Ik heb ook een keer wat setjes snaren en wat plectrums besteld bij Snarenshop.
    Bij mij werd alles wel netjes en op tijd geleverd.
    Ibanez SA260 (modded)
    Peavey 6505+
    Marshall 1960A

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    219

    Standaard

    Je kan ook alleen stappen ondernemen.. Rechtsbijstand, gaat niet om 't geld, meer om 't principe.. Er is een koop gedaan en daarbij kun je de verkoper verplichten de koop in orde te brengen binnen een gesteld (reëel termijn) doet hij dat niet dat je dan genoodzaakt bent juridische stappen te ondernemen.. Daar zitten ze vast niet op te wachten.. Beetje bluffen en aanpakken die hap
    Gear; Sandberg California ST-S sienna sunburst en black (strats) te gek! Check gitarist oktober 2011!

    Engl Sovereign 1x12

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarchris Bekijk bericht
    Je kan ook alleen stappen ondernemen.. Rechtsbijstand, gaat niet om 't geld, meer om 't principe.. Er is een koop gedaan en daarbij kun je de verkoper verplichten de koop in orde te brengen binnen een gesteld (reëel termijn) doet hij dat niet dat je dan genoodzaakt bent juridische stappen te ondernemen.. Daar zitten ze vast niet op te wachten.. Beetje bluffen en aanpakken die hap
    Update: een dag nadat ik mijn bericht hier heb neergezet, hebben ze ineens betaald.

    Zo mag je ruim drie maanden wachten, zo krijg je meteen als je de publiciteit opzoekt, lijkt het. Het gekke was, zo ging het met die medegitarist dus ook.

    Mijn waarschuwing blijft dus staan. Die gedoe wens je natuurlijk geen gitarist toe.

    Trouwens, bedankt voor de reacties!

  7. #7

    Standaard

    Dezelfde slechte ervaring gehad met snarenshop.nl, spullen besteld, geld overgemaakt en vervolgens niets meer van gehoord. Telefoon wordt niet opgenomen en mail niet beantwoord.
    Laatst gewijzigd door Nebula; 22 mei 2009 om 20:23

  8. #8

    Standaard

    hihi, ik heb daar gewerkt. Is een druk bedrijf. Inderdaad weinig telefonische support, telefoon staat op kantoortje en daar is niet vaak iemand. Op de tientalle orders per dag gaat er ook wel eens iets mis, meestal als snaren niet direct leverbaar zijn bij de leverancier. Sommige merken kan je maar bij 1 leverancier bestellen en als ze daar ook op zijn dan is het afwachten. Verder geen kwade bedoelingen daar, heb ik in ieder geval nooit meegemaakt. Als een artikel niet tijdig leverbaar is kan je iets vergelijkends uitzoeken of je geld terug krijgen. Dat laatste duurt meestal wel even omdat die bon dan naar het hoofdkantoor moet.
    Mazzel Lars

  9. #9
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard

    Hoe kan dat nou een druk bedrijf zijn, met het aantal artikelen dat ze hebben.
    Gewoon een standaard website (joomla of iets dergelijks).
    En dan ook nog een hoofdkantoor ?

    Waarschijnlijk is hij geen sponsor van gitaarnet, anders was de naam hier allang verwijderd.

  10. #10

    Standaard

    Ze hebben heel veel webshops in allerlei branches. En het is geen Joomla

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top