Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 88
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Locatie
    Duiven/Arnhem
    Berichten
    2.733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.COM Bekijk bericht
    Haha, jij bent me er echt eentje (geen compliment). Ten eerste, het is 'tune a half stEp down'. Ten tweede, ik kan er nog steeds niet bij dat je Hetfield een slechte gitarist vindt. Ten derde, je zegt dat dit niet is om te discussiëren over wie goed of slecht is maar toch kraak je James 'Woodstock, how does it feel to be alivAH?!' Hetfield af alsof het de eerste de beste amateur is. James Hetfield is een van de beste ritmegitaristen ter wereld die naast een ongelooflijk strak gitaarspel ook nog eens evergreens heeft geschreven met de impact van hier tot in Tokio. Miljoenen mensen spelen Metallica elke dag. Geef mij 1 deftig argument waarom Hetfield een slechte gitarist is (ik krijg het letterlijk zelfs bijna niet geschreven!) en ik eet mijn eigen arm op. En btw, who cares dat hij toen (ik vermoed in z'n beginperiode) niet wist wat tune a half step down betekende? Qua uitvoering staat hij op het hoogste niveau.
    Jij bent me er ook eentje, die posts niet gelezen waarin ik zeg dat dit topic niet bedoeld is om te praten over er wie er goed/slecht is?
    Doe dat alsjeblieft ergens anders.

  2. #72
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan_B Bekijk bericht
    Jij bent me er ook eentje, die posts niet gelezen waarin ik zeg dat dit topic niet bedoeld is om te praten over er wie er goed/slecht is?
    Doe dat alsjeblieft ergens anders.
    Waar maak je het dan voor aan!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2005
    Locatie
    Obdam
    Berichten
    1.295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madcow Bekijk bericht
    Jimmy page.

    Rot toch op? Hoe kan je hem in godsnaam een slechte gitarist noemen?
    www.myspace.com/theelectricjets check het uit!

    Gibson Les Paul DC P90
    Fender Lite Ash Strat
    ->
    Vox AC30

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan_B Bekijk bericht
    dit topic niet bedoeld is om te praten over er wie er goed/slecht is?
    .
    Okidokido, in dat geval:

    Satriani
    Vai
    Malmsteen
    Frusciante
    Slash
    Clapton

    en geen commentaar he, mag niet
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2004
    Locatie
    Gent
    Berichten
    286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan_B Bekijk bericht
    Jij bent me er ook eentje, die posts niet gelezen waarin ik zeg dat dit topic niet bedoeld is om te praten over er wie er goed/slecht is?
    Doe dat alsjeblieft ergens anders.
    En jij mijn post niet gelezen waarin ik al uitleg dat je jezelf tegenspreekt? Je zegt dat dit topic niet bedoeld is om te praten over goed/slecht maar daarna zet je wel mooi onder je post op pagina 2: Hetfield.

    En daar zit het hem juist. Bij wat je boven je post zette, kan ik je nog enigzins volgen als je bedoelt dat hij via zijn beperkingen toch goede muziek weet te maken. Het ding is dat hij helemaal niet beperkt was voor '91 dus je uitspraak slaat nergens op. Daarnaast vind je hem eigenlijk ook een belachelijk ventje gezien je Hahaha, hij weet niet eens ...

    Je komt zowiezo uit op een mening. En in dit geval is jouw mening gewoon niet gestaafd met deftige argumenten om te kunnen concluderen wat je beweert.

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard

    Wat een topic is dit aan het worden zeg! Het verschil tussen "slecht" en slecht is blijkbaar net even te subtiel voor een internetforum.

  7. #77
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    796

    Standaard

    Volgens mij wordt dit echt een oneindig lang topic met eindeloze discussies waarin we elkaars mening gaan afzeiken.

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Locatie
    Duiven/Arnhem
    Berichten
    2.733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.COM Bekijk bericht
    En jij mijn post niet gelezen waarin ik al uitleg dat je jezelf tegenspreekt? Je zegt dat dit topic niet bedoeld is om te praten over goed/slecht maar daarna zet je wel mooi onder je post op pagina 2: Hetfield.

    En daar zit het hem juist. Bij wat je boven je post zette, kan ik je nog enigzins volgen als je bedoelt dat hij via zijn beperkingen toch goede muziek weet te maken. Het ding is dat hij helemaal niet beperkt was voor '91 dus je uitspraak slaat nergens op. Daarnaast vind je hem eigenlijk ook een belachelijk ventje gezien je Hahaha, hij weet niet eens ...

    Je komt zowiezo uit op een mening. En in dit geval is jouw mening gewoon niet gestaafd met deftige argumenten om te kunnen concluderen wat je beweert.
    Duuuuude, als ik Hetfield slecht vind, laat mij dan lekker.
    Als je iets te zeiken moet hebben, doe dat dan lekker ergens anders.

    Damn wat maken sommige zich toch druk om anderen...

  9. #79
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Locatie
    Duiven/Arnhem
    Berichten
    2.733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema Bekijk bericht
    Wat een topic is dit aan het worden zeg! Het verschil tussen "slecht" en slecht is blijkbaar net even te subtiel voor een internetforum.
    Jammer he..

  10. #80
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Wacht even, we moeten alleen zeggen welke gitaristen we slecht vinden, maar we mogen er niet over praten?
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top