Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 2101112
Weergegeven resultaten: 111 t/m 116 van 116
  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Locatie
    Roermond
    Berichten
    1.428

    Standaard

    the internet. we are anonymous. we never forget. we never forgive. we are many, we are strong, we are anonymous. the legion of Rofl!!11 and Lol!

  2. #112

    Standaard

    Tof zeg!

    Ik zie btw op de foto`s dat Memru van Anouk ook daar was?
    Fender Strat Olympic White (USA),Gibson Les Paul Studio,Bogner Shiva combo,Cry Baby Wah,Line 6 DL4,BossTu2,IbanezTs808

  3. #113
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    klopt, hij speelde ook even met Vai op het laatst en maar vond hem zwaar tegenvallen - beetje toonladders verder niks. Het was ook een baggergeluid, er stond een dikke Bogner vol open met een heel fuzzy tone. Daar was ook weinig eer aan te behalen. Op pinkpop vond ik hem wel aardig spelen. Er waren meer grotere gitaristen, oa joost Vergoosen heb ik gezien.
    Vriendelijke groet,

  4. #114

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton Bekijk bericht
    ....Het was ook een baggergeluid, er stond een dikke Bogner vol open met een heel fuzzy tone. Daar was ook weinig eer aan te behalen.
    Hmm vreemd... tijdens soundcheck speelde Vai ook even met de Jem 555 (de te winnen gitaar) over de Bogner!? Klonk toen wel echt als Vai.... Maar kan me herinneren dat Memru zelf nog even snel aan de knoppen draaide...
    Dick Happens - mijn uitlaatklep!

    Ik zoek een Musicman Luke II in Emerald Green - Heb Luke BFR te ruil!

  5. #115

    Standaard

    Me was er ook

    Ik vond het echt een superavond. Vai kan overigens heel leuk vertellen maar ik vond de inhoud ook erg goed. Ik heb in ieder geval een veel beter beeld bij het hoe en waarom van Vai. De drie nummers die hij liet zien waren gewoon helemaal af. Ik ben blij dat ik de cash hiervoor vrij gemaakt heb!

    Voor de mannen die gejammed hebben: Respect! Eerlijk gezegd hadden ze die gast van Anouk mogen overslaan. Die vond ik toch echt tegenvallen nadat ik de drie 'amateurs' had gezien
    Te koop: Ibanez RG320FM Amber

  6. #116
    Moderator
    Geregistreerd
    10 juni 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    14.533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium Bekijk bericht
    Zeikpuntje richting mods:
    Ik vind het nogal hypocriet dat NM altijd schaamteloos mocht spammen, maar dat anderen niet enthousiast mogen zijn als er iets (duidelijk populairs onder forumleden) wordt georganiseerd.
    Mag via PM Anders, hoe vaak moet ik het nog zeggen?!

    Maargoed, destijds was ik hier geen mod en nu wel, bovendien mag men best enthousiast zijn. Je mag er alleen niet zelf beter van worden

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top