Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 38

Discussie: plectrums kopen

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door evdooren Bekijk bericht
    www.stringsandbeyond.com

    Voor als ik mijn snaren bestel, goedkoopste site die dr bestaat echt waar. En heel vaak ook nog kortingen zoals nu!
    I beg to differ.

    Op Ebay bij verkoper 'musicisthepoint'. 12 setjes Ernie Ball slinky's voor $55 inclusief verzenden. Da's 41 euro= 3,50 per setje.
    DAT is de goedkoopste.

    Oh, en wat betreft plectra; ik speel met de gele, groene en binnenkort blauwe Dunlop Tortex (0,73, 0,88 en 1,00mm).
    Met nylon plectra moet je bij mij niet aankomen. Slijten veel te snel.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  2. #22

    Standaard

    Koop eens in de twee jaar ofzo 2 zakjes Dunlop Jazz III van 24 stuks via eBay in de VS. Ben dan nog geen 20 euro kwijt... Gaan erg lang mee, verbruik ligt alleen zo hoog doordat ik ze meestal op het podium kwijt raak (volgens mij zitten er nog een stuk of 10 in een rand in mijn pedalboard verstopt)

    Snaren hetzelfde principe, gewoon eBay USA

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.967

    Standaard

    ik speel met http://www.elderly.com/images/accessories/PK/PK31-H.jpg

    heerlijk klein en 1mm dik. het is in het begin even wennen maar nu wil ik niks anders meer.

    btw als je gaat voor fender 1mm heavy (zelfde materiaal als tortex dus niet die gladde) dan heb ik nog wel een zakje van 95 in de aanbieding :P daar speelde ik voorheen altijd mee namelijk.

  4. #24

    Standaard

    plectrums moet je niet in bulk kopen, je moet er telkens maar een paar kopen zodat je snel genoeg een reden hebt om terug naar de winkel te gaan
    it's better to burn out than to fade away

  5. #25

    Standaard

    Is er iemand die met een ultex speelt? Is het het verschil in prijs waard tov een tortex?

  6. #26

    Standaard

    ik vind zelf de ivoren of been plectrum het beste..goed dik en goed gevormd is belangrijk.give it a try!

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 december 2006
    Locatie
    Gent, België
    Berichten
    568

    Standaard


    Ik speel momenteel met de Black Tortex uit dit setje. Normaal gezien gebruik ik de blauwe Tortex van Dunlop maar die had mijn luthier op dat moment niet en geef toe... dit heeft ballen.



    Blues Hour: These minstrels will soothe your jangled nerves.

    Gezocht: Gibson Les Paul Studio Gem (blauw, donkergroen of sunburst)

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2003
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.407

    Standaard

    http://www.banzaieffects.com/

    cheap en goeie service/levering

    ik gebruik 1.0mm ultex plectra, slijtvast en lekker stug, na jaaaaaaaaaren groene (snel slijtende) tortex echt een verademing.

    (check ook de "bulk" korting, bij meer dan 5 stuks al veel voordeel)

  9. #29

    Standaard

    Ik gebruik al 2 jaar een en dezelfde plectrum (dus ook niet een nieuwe ofzo); 1.14 mm roze Dunlop. Heb mijn snaren op mijn "main" gitaar ook al een half jaar niet vervangen.

  10. #30

    Standaard

    gewoon bij mij bestellen zelf zoals grote artiesten met naam of logo 800 picks voor 200 euro koopje

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top