Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 38 van 38

Discussie: plectrums kopen

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2008
    Locatie
    Leuven (België)
    Berichten
    163

    Standaard

    Zijn de snaren nu echt zo duur in alle lokale winkels? Ik heb de laatste keer €6,20 betaalt voor een pakje d'addario exl110 snaren en dan was dat nog maar een gewone dag. 2 x per jaar is het immers open-deur dag en kan je snaren (enweetikveelwatnogallemaal) aan -50% kopen. Da's dan €3,10 per pakje, da's al echt wel laag...
    Als je er dan nog eens les neemt, net als ik, kan je tijdens bepaalde weken ook nog snaren aan -50% kopen.

  2. #32

    Standaard

    Hier wel, betaal je 7,95 (als ik me het goed herinner) voor een setje voor D'addario, en dat is aan de hoge kant te noemen. Had een tijdje terug 3 voor 15E, maakt dus 5 euro per setje en daar is dan weer niks over te zeggen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Daar baal ik van. Ik wilde in deze virtuele wereld zoooooo graag een grote neger zijn. Maar ja, als dat niet mag.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    1.365

    Standaard

    Ik heb altijd Dunlop 1mm zwarte plectra genomen, maar ik vond deze uiteindelijk niet subtiel genoeg, tegenwoordig gebruik ik gele Dunlop Tortex, is net als de zwarte standaard plectrum best dik maar daarnaast heeft het geen raar reliëf door tekst die er op gedrukt is.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 augustus 2007
    Locatie
    koudekerk ad rijn
    Berichten
    450

    Standaard

    Laatste keer dat ik hier D'addario haalde waren ze iets van €6,95..
    Maar ik heb ook verschil gezien in prijzen van plectrums. Ik gebruikv an die groen tortex 0.70 van dunlop. Bij een hoop winkels zie ik ze voor €0,50 staan maar hier in de buurt zijn ze dan weer €0,70.
    Als je dan een voorraadje mee neemt van 10 stuks scheelt het toch al gauw een euro knaller bij de mac..

  5. #35

  6. #36

    Standaard

    http://www.thomann.de/nl/dunlop_jazz...c4e15f650b234e

    Bevallen prima, slijten nauwelijks
    Band - www.freewaymusic.nl
    Gear - Strats en een Kemper

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Eigenlijk zijn we net een stel wijven...

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 april 2009
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smoky Bekijk bericht
    ging het hier niet om goedkope plectrums? of mis ik iets op die site?

  8. #38

    Standaard

    Hmm, ik heb gisteren naar aanleiding van dit topic maar 's een scheepslading Tortex Triangle .88 (groen) besteld bij Thomann. Niet zo zeer heel goedkoop, maar ik zoek me altijd rot naar die Triangles. Meestal hebben ze in winkels alleen de normale Tortex picks. De Triangles gaan drie keer zo lang mee (zuinige Hollander..) en je kunt gewoon niet misgrijpen.

    Trouwens, wat betreft Tortex vs. Ultrex. Misschien slijt Tortex wel sneller dan Ultrex, maar ze voelen wel lekkerder aan, vind ik. Daarnaast weten die Ultrex dingen zich uitermate goed te camoufleren op mijn vinyl vloerbedekking (in zeg maar Ultrex design), dus doe mij maar van die felle Tortex kleurtjes

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top