Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21

    Standaard

    zei ik de neck pickup? je hebt helemaal gelijk het moet natuurlijk de bridge pickup zijn. sorry voor mijn fout. ik geloof trouwens dat de tele twang komt doordat de bridge-pickup in dat chromen omhulseltje zit.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    Ramsel
    Berichten
    434

    Standaard

    Het brugelement is datgene dat niet in een omhulseltje zit. In dit geval gaat het om een Suhr Classic T. Het nekelement is een Seymour Duncan SM1 (net zoals in de Fender versie).

    Ik ben er inderdaad erg blij mee. Mijn eerste elektrische gitaar was trouwens een tele, maar dan wel een Richwood. Die is zo goed als onbruikbaar geworden: de hardware, en dan vooral de bedrading en de brugzadels, is heel slijtgevoelig. Maar ik wil er geen herstellingen aan doen, omdat het m'n eerste is. Dus nu heb ik terug een bruikbare tele erbij (maar deze is wel van een iets hoger niveau ).
    Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
    Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
    Stoomboot - Groupies

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guitar GoD Bekijk bericht
    zei ik de neck pickup? je hebt helemaal gelijk het moet natuurlijk de bridge pickup zijn. sorry voor mijn fout. ik geloof trouwens dat de tele twang komt doordat de bridge-pickup in dat chromen omhulseltje zit.
    welk chromen omhulseltje? Twang komt trouwens door de bijtende brugpickup in combinatie met de constructie van de gitaar... Heeft niks te maken met omhulseltjes hoor..

    edit: spelfoutje

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2009
    Locatie
    Aan het Wad
    Berichten
    1.563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guitar GoD Bekijk bericht
    zei ik de neck pickup? je hebt helemaal gelijk het moet natuurlijk de bridge pickup zijn. sorry voor mijn fout. ik geloof trouwens dat de tele twang komt doordat de bridge-pickup in dat chromen omhulseltje zit.

    Meneer bedoeld de welbekende ashtray welke een belangrijk aandeel heeft in de Tele twang.

    Greetz Jan en zoon
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    haha, een ashtray heeft er ook niks mee te maken want dat is gewoon een cover voor over de brug. Hij zal waarschijnlijk de brug zelf bedoelen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top