Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    9 september 2003
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    3

    Standaard gitarist zoekt bandje in nijmegen

    Heej ik ben joris, 22 jaar en ik speel ongeveer 6 jaar gitaar en heb een aantal jaar geleden al in een bandje gezeten. ik zoek nu een leuk bandje in nijmegen om covers of eigen materiaal mee te spelen. ik hou zelf van de red hot chili peppers, radiohead, john mayer, urban dance squad, kaiser chiefs en een heleboel andere muziek. hopelijk zijn jullie t bandje dat ik zoek!
    (ow let trouwens op die rare bijnaam die ik heb op dit forum die heb ik omdat ik me blijkbaar jaren geleden hier heb aangemeld)

  2. #2
    Junior Member
    Geregistreerd
    22 februari 2007
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    8

    Standaard

    Hee Joris,

    Ik ben Gijs 20 jaar en ik studeer in Nijmegen. Ik heb een halfjaar in een bandje gezeten en weer veel zin om in een band te spelen! In je muzieksmaak kan ik mij helemaal vinden dus dat zit wel goed. Maarja speel dus wel ook gitaar...een jaartje of 5 inmiddels. Moet mogelijk zijn ook andere muzikanten te vinden. Ik hoor het wel

    groeten

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    9 september 2003
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    3

    Standaard

    heej gijs
    ik vind t prima hoor ik wil gewoon een relax bandje nu alleen nog maar een drummer bassist en zanger... weet niet of dat zo gaat lukken maar kunnen proberen en zal s op wat andere sites zoeken
    gr joris

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top