Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 47 van 47
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    er zijn ook EVH look a likes gemaakt die gewoon te betalen zijn... Daar tegen heeft brian may ook toestemming geven om guyton look alikes te laten maken vn zijn gitaar en die kosten ook 10.000 euro (guytons).
    Ook heb ik stukken gezen van de laatste tour (op youtube) waarin eddie laat zien dat hij nog prima gitaar kan spelen.

    Ik snap wel dat hij de afegelopen jaren niks meer gemaakt heeft, maar hier wordt de gitaar van een fan direct in verband gezet met een zuipende uitmelkende slecht presterende EVH...
    die guytron van brian may is ook wel een bijzonder ding hoor. een replica, zo goed gereproduceerd als maar kon. bijna alle onderdelen zijn zoals het op de red special zit. van de juiste topkam tot de knopen als inleg en de juiste slagplaat etc etc. dat maakt die zo duur.

    die van evh, die van 27000 is zo duur, omdat ie helemaal gereliced is, en dat muntje komt uit het juiste jaar, en de reflectoren zijn ook 'zoals het was'. dat was handwerk, en dat kostte flink wat.

  2. #42

    Standaard

    er zijn meer uitgaves van de red special van brian may dan de frankenstein van evh trouwens.

    check;

    en dat zijn alleen de commerciële kopietjes...niet de guyton one of brianmayguitar
    Laatst gewijzigd door stevie ray; 13 maart 2009 om 08:41

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stevie ray Bekijk bericht
    er zijn meer uitgaves van de red special van brian may dan de frankenstein van evh trouwens.

    check;

    en dat zijn alleen de commerciële kopietjes...niet de guyton one of brianmayguitar
    op deze pagina staan ze nog geen eens allemaal. Guild en Burn hebben ook een aantal versies gemaakt en nu is het zelf brian may zelf die de gitarenlaat namaken puur voor vekoop want die dingen lijken niet op het origineel en hij zal ze ook nooit gebruiken..

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barkeepert Bekijk bericht
    Het gaat volgens mij niet zozeer om een andere kleur geven of het relicen, maar meer om het feit dat het EVH gedoe volledig uitgemolken wordt doordat er dertig verschillende gitaren met dezelfde beschadigingen verschijnen. Nou gaat het hier om een geval dat een fan het bij z'n eigen gitaar heeft, maar dan nog.

    Wel eens gehoord van de gitarist Les Paul?

    Denk je dat zijn signature ondertussen ook niet een beetje uitgemolken is?
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Ja, dat hele singlecut mahonie en esdoorn gedoe met een vaste brug, twee pickups en een gelijmde hals komt mij ook een beetje de neus uit. Kunnen ze dan nooit iets nieuws verzinnen

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 augustus 2003
    Locatie
    Midden in de Ooypolder
    Berichten
    2.868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindead Bekijk bericht
    IMO is OU812 nog altijd het beste van van Halen. Sucker in a three piece en AFU Naturally wiredvind ik echt meesterlijk, ook qua gitaartone.
    Tsja, OU812 vind ik persoonlijk een suf discoalbum, For Unknown Carnal Knowledge vind ik daarintegen weer waanzinnig....
    "Echte mannen spelen een Les Paul op een Marshall...."

  7. #47

    Standaard

    +1 voor F*U*C*K. Steengoeie plaat met een bijzonder gitaargeluid.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top