Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 41
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    het een jedson gitaar ik heb er de bas versie van. gekocht voor 4 tientjes.




    Ik weet niet wat het is met die jedson, een heel tijd bijna niet gezien nu lijkt wel of iedereen er eentje heeft en kom ik ze overal tegen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  2. #22

    Standaard

    pas op met de halspen, nooit meer dan een kwart slag per keer en dan rustig een paar uren wachten wat de hals doet.
    als je nu bij mij in de buurt woonde dan wou ik hem wel voor je nakijken.

  3. #23

    Standaard

    Ja dat is m!
    Heb dus de Jedson Type 1.
    In princiepe is er dus wel ruimte voor een 2e pickup...ze hebben gewoon 1 body gemaakt voor drie types zie ik op de website.
    Grappig.

    Ga denk ik naar the string in amsterdam morgen
    Complete setup (intonation, action, trusrod, topnut
    € 25,-
    + setje snaren 9 euro?
    En wellicht kunnen ze ook de electronica erbij doen voor een zacht prijsje !
    Dus ik zie het morgen wel!

    Vind het wel leuk hoor om me te verdiepeen in de techniek van een gitaar etc, maar veel liever ga ik gewoon beginnen met spelen, en mezelf kennende kan ik het gewoon even beter aan de experts overlaten. En voor 25 euro vind ik dat goed te doen, en zeker wel waard.

    Kijk, kan ook een goedkoop ibanezje halen of een squier, maar om te beginnen lijkt me dit een leuke gitaar, en ik zal vast veel kunnen oefenen met herstemmen heheh.


    Nog bedankt voor t aanbod wietse, maar inderdaad Friesland is een beetje ver hehe.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milan0 Bekijk bericht
    Nog bedankt voor t aanbod wietse, maar inderdaad Friesland is een beetje ver hehe.
    Voor € 13,50 kan die gitaar naar Friesland reizen en terug. Ik denk dat je voor € 25,-- echt niet klaar bent bij de gitaarhandel/reperateur.

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker Bekijk bericht
    Voor € 13,50 kan die gitaar naar Friesland reizen en terug. Ik denk dat je voor € 25,-- echt niet klaar bent bij de gitaarhandel/reperateur.
    Huh hoe kom jij bij €13,50 ?:P
    Ik heb geen eigen vervoer, dus ben afhankelijk van de trein

    En idd, voor 25 ben ik zeker niet klaar, dat zeg ik toch ook niet ?
    Das alleen voor het afstellen. Dus nog snaren en de electronica dan.. En als afstellen 25e kost gok ik niet dat een beetje solderen veel meer dan dat kost.

    Ik ben ook niet stinkend rijk, maar wel arbeider nu en geen student, dus ik kan het er wel voor over hebben...denk dat dat ook per persoon verschilt

    Wat dat betreft ben ik wel lui genoeg om iets extra's te betalen dan heen en weer reizen naar Friesland,!

    Haha ik heb ook al iemand die aangeeft er wel 200e voor over te hebben.
    Alleen ik ga een gegeven paard niet in de bek kijken door m te verkopen denk ik.
    OF word ik nu voor gek verklaard?

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    met die E 13,50 wordt bedoelt opsturen naar wietse en die stuurt hem weer retour, na gedane arbeid

    en als iemand E 200,00 voor die gitaar over heeft ben je spekkoper, dat is die echt niet waard, deze types doen maximaal E 100,00, goede "clones" daarintegen doen soms wel honderden euro's

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Gas

    ja, met je allerliefste vriendinnetje overleggen dat ze je een brol gegeven heeft maar dat er een sukkel is die er 200 voor over heeft en dat je daarmee een mooiere plank kan vinden.

    meteen doen!

  8. #28

    Standaard

    hahaha, ik ga nog even peilen hoe serieus die gast is.
    Ik had een van die fototje ergens, en hij stuurde me een PM of het een echte strat was. Dus ik vertel m dat het een kloon is, en t merk en type.

    "wat jij daar hebt is egt een cool ding hoor Ik geef goud voor zulke oude gitaren meestal. En dan bouw ik ze om of restaureer ik ze. "

    dus ik "hoeveel goud?"

    "ligt eraan uit welk jaar die is. maar voor de meeste oude gitaren die nog in goede staat zijn kan ik zo 200 euro missen. (goede staat bedoel ik een gitaar die niet door midden is)"

    M'n vriendin boeit het niets zolang ik maar gelukkig ben, en dr vader had volgens haar ook zoiets van 'i dont care wat ie er mee doet' .

    Zit nog ff flink te peinzen hier, hoewel dat volgens jullie absoluut niet moet, toch een beetje een moreel bezwaar ;x

    Misschien gooi ik een muntje op

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milan0 Bekijk bericht
    en hij stuurde me een PM of het een echte strat was.
    heeft die vent er dus geen hol verstand van want het is een tele model, mischien verkoopt hij ze wel door aan die fransman met z'n verkoopsite, die vraagt zo 300 euro voor zoiets.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    200 veuro, niet nadenken doen. je krijgt max 75 voor dit soort planken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top