Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 38

Discussie: Nieuwe Les Paul :)

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard Nieuwe Les Paul :)

    Aangezien ik heb besloten voorlopig toch geen nieuwe auto te kopen, vond ik dat ik me wel eens een echt dure gitaar kon veroorloven. Ik ben altijd meer van de strats geweest, maar sinds ik vorig jaar een LP studio heb aangeschaft, ben ik er toch achter dat met mijn beperkte capaciteiten het makkelijker is om een LP goed te laten klinken.
    Deze week kwam ik op MP een stuk of wat advertenties tegen van Studio Spitsbergen, die een stuk of wat LP's te koop had. Mijn eerste aandacht ging uit naar een winered uit 1990 met Seymour Duncan '59 zebra pickups.
    Gisterochtend een afspraak gemaakt, halve snipperdag genomen en er naar toe gereden. Ik had mijn eigen studio meegenomen ter referentie.
    De winered was helaas al gereserveerd voor iemand anders. Die liet ik verder dus maar links liggen. Bleven over: een '97 Standard Tobacco Sunburst, een zwarte standard met Bareknuckles en een '06 standard (burstbuckers) met blauwgrijze tigerstripe. Ik geloof dat Veekeren ook zo eentje had/heeft, (de echte gitaarnetverslaafden weten wat ik bedoel).
    De zwarte had vrij veel deukjes/krasjes, dat vind ik verder niet erg, maar de Bareknuckles waar iedereen zo lyrisch over is vond niet fijn klinken, een beetje een rare ploingploing sound die je eerder van een tele verwacht.
    Nu heb je natuurlijk verschillende types Bareknuckles, maar deze vielen mij vies tegen, de standards vond ik beide wel goed, warmer en toch wat meer sprankelend dan mijn studio, aangezien de '97 het beste in mijn budget paste is die het geworden. Afgerekend, ik doe de gitaar in de koffer en klik het slot dicht. "O, eh daar weet ik niet de combinatie van"
    Het was toen kwart voor zes en het was een klein uurtje rijden naar huis, terwijl ik om zeven uur zou vertrekken naar een optreden. Ik had mijn vrouw gebeld, dus ik kom thuis, krijg een broodje kroket in mijn bek gedouwd en ben in 3 stappen in de garage waar ik een aldi bitsetje weet te vinden en zowaar ... ook een passende op de bovenkant van de sluiting. Spullen bij elkaar gepakt en weg was ik weer
    ALLES IS VERKOCHT!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Locatie
    Duiven/Arnhem
    Berichten
    2.733

    Standaard

    Oke dan!
    Maar ehu, waar zijn de foto's dude?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Was ik bijna een foto vergeten



    Elke dag 10 combinaties proberen, dan kan ik hem over een paar maand weer in elkaar schroeven...
    ALLES IS VERKOCHT!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Was ik bijna een foto vergeten

    Grapjas ?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Locatie
    ijmuiden
    Berichten
    108

    Standaard

    Ja, leuk verhaal natuurlijk.
    En het is je gegund, maar waar zijn de fotos

    Je was me voor.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2009
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    3.823

    Standaard

    hmm, toch wel handig als ze de code van de koffer meegeven vind je niet, beetje service mag :P

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Smile

    snelle jongens die drent'n

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard






    In de laatste foto zie je een schaduw achter het gordijn, dat is onze poes die altijd op subtiele wijze op de foto probeert te komen. Maar goed daar gaat het niet om, er zit een verkleuring in de lak op de achterkant van de hals, waar zou dat van kunnen komen?
    En een vraag voor de echte kenners: waarom staat er niets op de trussrodcover?
    Laatst gewijzigd door grayfink; 7 maart 2009 om 17:56
    ALLES IS VERKOCHT!

  9. #9

    Standaard

    komen er nog meer foto's?

  10. #10

    Standaard

    net te laat:P

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top