Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24

Discussie: kleine handen

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2009
    Locatie
    Aan het Wad
    Berichten
    1.563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindead Bekijk bericht
    wilier, Tust Me ; Je moet een MUSICMAN kopen! Probeer er maar eens eentje uit. Je oplossing op een presenteerblaadje.
    Van alle gitaren vermeld in mijn sig heeft de Music man zelfs de langste mensuur. Toch is het de kortste gitaar in mijn rack met de smalste hals. Trek je conclusie.

    Greetz Jan en zoon
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas Bekijk bericht
    Thanx voor t posten van een van mn foto's Snijdie... maar de clue mis ik geloof ik n beetje..

    Vr grt Roy!
    De link is alleen vrouwelijk publiek en de uitspraak "Als je lul maar lang en dik is!!". Dus ik vroeg me af of dat verband hield . Ik mist vannochtend vroeg alleen een leuke zin om het te linken, en hoopte dat het plaatje alleen wel zou volstaan omdat de quote erboven stond.


    Nevermind, een volgende keer zal ik ervoor zorgen dat een grap geslaagder is .
    FLICKR

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    En voor metuhl heb je toch minstens 100watt en 3 kanalen nodig en een hoop desoriëntatiependalen ?

  3. #23
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Thumbs up



    Ach, maandagochtend he... lol.

    edit: En of het verband houdt.. Hmm.. Nog niet over nagedacht eigenlijk..

    Grt!

  4. #24

    Standaard

    je moet je niet blind staren op mensuur lengtes enzo. Ik weet dat de musicman qua mensuur niet eens zo'n heel korte neck heeft maar het voelt gewoon alsof het dicht op elkaar ligt, vandaar zei ik ook, probeer gewoon een Musicman ipv op sites naar afmetingen e.d. te kijken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stikel Bekijk bericht
    Van alle gitaren vermeld in mijn sig heeft de Music man zelfs de langste mensuur. Toch is het de kortste gitaar in mijn rack met de smalste hals. Trek je conclusie.

    Greetz Jan en zoon
    " Great minds think alike"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top