Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 34

Discussie: Gitaarkado

  1. #1

    Standaard Gitaarkado

    Hey Hey
    Mijn jongere broertje is binnenkort jarig en nu wil ik hem een gitaar geven (hij 'leent' de mijne steeds grr). Nou is dat een leuk idee, maar wil ik hem natuurlijk geen brandhout geven Uhm, hij wordt 12 jaar en houdt van rock en metal-achtige dingen (ACDC, Dire Straits, Avenged Sevenfold).
    Budget is rond de 150 euro, is niet veel voor een gitaar, maar ya ik ben zelf 17 en vind het een vrij gul kado. Ik dacht zelf aan een Ibanez ofzo, die zijn niet al te zwaar qua gewicht en hebben wel leuke gitaren wat betreft het rock/metal-gebied, maar misschien hebben jullie nog enkele tips?
    Alvast bedankt!

    Kid

  2. #2

    Standaard

    150 euro is wel een lastig budget. Voor ietsje meer (189,-) heb je een Vintage TC200, dus een telecaster van trevor wilkinson. Vintage schijnt best goed te zijn.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Bwa, ik denk op de moment aan london, 2dehands epiphone enz...

    Daar zal wel iets goed tussen te vinden zijn...

    Mvg,

    Kenny

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Locatie
    Hulsberg
    Berichten
    939

    Thumbs up

    Ik vind de tele's en start's van vintage qua feel erg tegenvallen, grof en stroef.
    Wellicht eens op MP kijken voor eem London City spitfire of comet.
    Wel tof van je dat je dat voor je broertje overhebt.
    Mvgr. Dirk Jan

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kenx Bekijk bericht
    Bwa, ik denk op de moment aan london, 2dehands epiphone enz...

    Daar zal wel iets goed tussen te vinden zijn...

    Mvg,

    Kenny
    Inderdaad, hou het tweedehands tips topic in de gaten. (of kijk zelf ook eens op marktplaats, nog beter. )

  6. #6

    Standaard

    mooi kado!!
    maar waar woon je? mod-edit: Dit is net iets teveel spam, helaas...

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Dicht bij Gent, O-Vl, België
    Berichten
    2.798

    Standaard

    op tweedehandssites vind je inderdaad prachtige dingen, en je hebt er een ruime keuze
    no life without music

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    vind het geweldig dat jij zo'n kado voor je kleine broer koopt! idd een beetje opletten dat je geen echte bagger koopt, maar zeker tweede hands moet je een aanvaardbaar gitaartje vinden waar hij toch wel enkele jaren plezier aan heeft.

  9. #9

    Standaard

    Wow, zoveel reacties al! Bedankt jongens! Had nog niet gedacht aan tweedehands, maar dat is inderdaad wel een goed idee als ik met zo'n laag budget aan een aanvaardbare gitaar wil komen.

    @Wietse:
    Ik woon in Zoetermeer, dat is wel een heel eind weg Maar wat had je in gedachte, ben wel nieuwsgierig namelijk

    London City gitaren zijn inderdaad erg goed, nou ya, ik 'vind' ze erg goed (ik ben zelf helemaal weg van mijn Comet ).

    Hmm, mijn broertje is denk ik meer een type voor humbuckers denk ik, aangezien hij helemaal weg is van een beetje die old school metal. Zolang het maar geen starterspakket is, want ik heb ooit zo'n gitaar in mijn handen gehad en was gewoon bang dat de hals ineens door het midden zou breken ofzo Echt troep dus.. dat wil ik mijn broertje niet aandoen

    Maar goed, ik ga eerst even op Marktplaats op gitaarjacht, als ik iets op het oog zie post ik hem wel
    En als jullie nog iets leuks in gedachte hebben hoor ik het natuurlijk ook graag!

    Kid

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2007
    Locatie
    Belgie/Bristol (UK)
    Berichten
    511

    Standaard

    Een vintage (hebben vanalle modellen, tot prsnamaak, best leuk speelgoed) laten overkomen uit engeland. Sites zoek je maar zelf, dan heb je nog plezier bij het geven dat je zelf nog veel hebt gedaan ook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend
    Elke boterham is weer uniek

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top