Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1

    Standaard Fender Stratocaster Telecaster

    Dag mensen,

    Ik heb een vraag, maar zal eerst even het één en ander uitleggen.
    Mijn schoonvader speelt al jaren in bandjes. De laatste tijd is dat wat minder en hij heeft nu zelf ook geen gitaar meer. Hij moest laatst invallen en moest daarom een gitaar lenen van een kennis. Hij liet vallen dat hij zelf toch ook wel weer heel graag een gitaar wil hebben. Hij vertelde een prachtig verhaal hoe hij als jonge gozer een Fender Stratocaster via via op de kop had getikt... maar deze was helaas al lang al weer weg...
    Nou.. nu komt het... ik wil voor zijn verjaardag dus een Fender Stratocaster of Telecaster voor hem kopen. Ik zie op het net dat nieuwe Fenders zo rond de € 900,- beginnen? Waar hier in Nederland is er een muziekwinkel waar ik ze kan bekijken en waar zijn ze het meest redelijk qua prijs?

    Alvast bedankt.

    Groeten,

    J.W.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door W. Fargo Bekijk bericht
    Dag mensen,

    Ik heb een vraag, maar zal eerst even het één en ander uitleggen.
    Mijn schoonvader speelt al jaren in bandjes. De laatste tijd is dat wat minder en hij heeft nu zelf ook geen gitaar meer. Hij moest laatst invallen en moest daarom een gitaar lenen van een kennis. Hij liet vallen dat hij zelf toch ook wel weer heel graag een gitaar wil hebben. Hij vertelde een prachtig verhaal hoe hij als jonge gozer een Fender Stratocaster via via op de kop had getikt... maar deze was helaas al lang al weer weg...
    Nou.. nu komt het... ik wil voor zijn verjaardag dus een Fender Stratocaster of Telecaster voor hem kopen. Ik zie op het net dat nieuwe Fenders zo rond de € 900,- beginnen? Waar hier in Nederland is er een muziekwinkel waar ik ze kan bekijken en waar zijn ze het meest redelijk qua prijs?

    Alvast bedankt.

    Groeten,

    J.W.
    google even op fender stratocaster en dan Nederlandse paginas. Dan komen er vanzelf winkels en prijzen tevoorschijn.
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Welkom allereerst

    Wel een vet kado zeg!
    Rock on amigos!

  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor de pm, Olaf.

    En ja he, tis wel een vet cadeau, of niet.... kan ik nog eens een potje breken bij m'n schoonpa... hehehehe

  5. #5

    Standaard

    mijn schoondaddy moet van mij geen €900,- kado verwachten

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    Die van mij speelt geen gitaar, gelukkig
    Mwa...

  7. #7
    Banned
    Geregistreerd
    4 december 2007
    Locatie
    Ede,valouwe
    Berichten
    1.353

    Standaard

    mod-edit: en nu ga je over het randje. Jij krijgt ook forumvakantie.

  8. #8

    Standaard

    Kijk eens of je op marktplaats e.d. een japanner uit de jaren 90 tegekomt: hele goede kwaliteit (doen niet onder voor amerikanen), en voor ca. 400-500 euro te krijgen.

    Succes!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top