Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 16 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 151
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    Die tele vind ik nog wel ok, alleen een beetje te dik dat ebben.
    Maar die ibanez, dat is ondertussen al zo veel keer nageaapt.
    Dan lijkt het direct op een neck through.
    Bij een she-devil, of de bass lp ligt er een topplaat op, dus het wordt alleen een fancy extraatje.

    Maar het is aan hilko om te beslissen.


    s
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JacquesLeDick Bekijk bericht
    En het vooraanzicht
    Dat wordt een mooie!

    Alleen jammer dat als je de custom block inlay gebruikt je de 1ste fret niet meegepakt hebt

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 juli 2007
    Locatie
    Glasgow/Boutersem
    Berichten
    867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Dat wordt een mooie!

    Alleen jammer dat als je de custom block inlay gebruikt je de 1ste fret niet meegepakt hebt
    Bij oa Gibsons ES 335's uit de jaren 60 (met block inlay) doen ze dat ook niet. Dat vind ik juist mooi
    "I heard the use of stratocasters is closely followed by having to tell your folks you're gay..."
    HilkoCustomBuilt
    Facebook Pagina

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 juli 2007
    Locatie
    Glasgow/Boutersem
    Berichten
    867

    Standaard

    Daarstraks haalde ik de klemmen eraf en woog de bass... 2.85 Kg zonder hardware. Zeer licht lijkt me (wat de bedoeling was). Nu hoop ik dat de klank nog goed komt and I'm happy. Nu ik de bass begin af te werken ben ik natuurlijk al aan een volgend project bezig... Ik moet er nog wat tekenen enzo maar dra zal ik er aan beginnen. Het zal een Gretsch White Falcon eat your hart out gitaar worden. Eens een gitaartje voor mezelf met alle toeters en bellen! Deze gaat wel wat tijd vragen om te bouwen maar hey gitaren tegen 258,62Km/uur ineenboxen is een sleur aant worden. Dus komt er een Hilko Masterbuild aan voor mezelf!
    "I heard the use of stratocasters is closely followed by having to tell your folks you're gay..."
    HilkoCustomBuilt
    Facebook Pagina

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    Vind die blokinley zo ook het mooiste. inlay hoort niet op de eerste fret. Word een mooie bas.

    Ik ben wel heel erg benieuwd naar de masterbuilt. Als ik zie wat je zo snel in elkaar zet, ben ik superbenieuwd wat er wel niet uitkomt als je er meer tijd in stopt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JacquesLeDick Bekijk bericht
    Daarstraks haalde ik de klemmen eraf en woog de bass... 2.85 Kg zonder hardware. Zeer licht lijkt me (wat de bedoeling was). Nu hoop ik dat de klank nog goed komt and I'm happy. Nu ik de bass begin af te werken ben ik natuurlijk al aan een volgend project bezig... Ik moet er nog wat tekenen enzo maar dra zal ik er aan beginnen. Het zal een Gretsch White Falcon eat your hart out gitaar worden. Eens een gitaartje voor mezelf met alle toeters en bellen! Deze gaat wel wat tijd vragen om te bouwen maar hey gitaren tegen 258,62Km/uur ineenboxen is een sleur aant worden. Dus komt er een Hilko Masterbuild aan voor mezelf!
    yeah een falcon! onlangs een sig gezien van een of andere gitarist: white falcon met chrome hardware: vond ik nog veel vetter dan de gouden hardware.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2008
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    1.215

    Standaard

    *TWANG*

    Buildercrush!


    Goed bezig man, LP-style bas! Hoe word je daar zo handig in? (ja ik weet het: vaak doen, goed gereedschap, veel creativiteit en genoeg buitenruimte en het ontbreekt me aan de laatste 3!)
    Volg de bouw en foto's van mijn Dragonwing elektrische gitaar

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    yeah een falcon! onlangs een sig gezien van een of andere gitarist: white falcon met chrome hardware: vond ik nog veel vetter dan de gouden hardware.
    volgens mij bedoel je dan deze barno:


    http://gretschguitars.com/gear/index...&cat2=&q=&st=1
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    ik bedoelde eigenlijk deze met moon inlay en TV jones, al vind ik de headstock van die van hierboven wel mooier
    Laatst gewijzigd door barno; 1 maart 2009 om 12:36

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    Amai, ik vond de white falcon eigenlijk een lelijke gitaar, maar zo met chrome hardware: hubba, hubba, hubba. Ongelofelijk stijlvol, en nog mooier dan een chet atkins.

    Die moet ik onthouden.

    Wel grappig dat ze eigenlijk niet uitmeten waar de pickup switch hoort te staan, gewoon willekeurig een gat boren, lijkt mij.

    @ hilco: massieve klankkast, of triplex?? (want zo is hij origineel...)


    ik kijk er naar uit.

    s
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top