Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 24
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 augustus 2006
    Locatie
    lisse
    Berichten
    689

    Standaard Nieuw gitaartje! Fender classic player 60's strat

    heb een nieuw gitaartje werd weer eens tijd na heel wat mooi gitaartjes afgezocht op internet te hebben heb ik deez gekocht. Een fender classic player 60's strat hij speelt heerlijk goed helder en warm hals is echt flink.
    Als ik er op speel heb ik het gevoel een echte 60's strat in me handen te hebben . die hals is aan de ene kant fijn maar wil toch een wat lichter spelent halsje hij maakt ook behoorlijk wat herrie op een high gain kanaal maar wat verwacht je anders van een jaren 60 strat reissue de echte 60's zouden dat denk ik ook doen.
    Hij is geladen met custom shop 69' pu's een custom shop vintage style 2way synchronised tremolo en de rest is niet zo belangrijk :P

    Fotos!!!!!!:













    Laatst gewijzigd door levi; 25 februari 2009 om 17:03

  2. #2
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Topictitel ook hier aangepast
    Gezocht: Ibanez DE7

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2008
    Locatie
    Rijswijk
    Berichten
    2.265

    Standaard

    Waarom speel je er dan niet eerst op voordat je hem koopt.... had je dit niet gehad


    Verder mooie gitaar
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    mezelf, een homo, iemand die niet helemaal 100% is, wat de hele school weet

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Soms snap ik er niets meer van : is dit spam , moet ik je feliciteren of condoleren , want als ik het goed begrijp is het een miskoop , of toch weer niet?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2007
    Locatie
    Deventer!
    Berichten
    699

    Standaard

    Zeker een mooie gitaar, vind dit alleen wel een beetje naar spam rieken
    SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
    Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Zelfde gevoel had ik! Hendriks!
    ----

    // City Of Life //

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 augustus 2006
    Locatie
    lisse
    Berichten
    689

    Standaard

    Ik heb er op gespeeld anders ga ik hem niet kopen maar ik heb nog een gitaar die is al wat ouder de elementen zien er niet meer uit maar hij klinkt wel een stuk warmer! (ook wel een beetje doffer) maar toch ligt mijn liefde bij mij andere strat En de reden waarom ik hem ook verkoop is omdat ik de dag na dat ik die strat had gekocht ene bericht kreeg je kan me musicman shiloutte special kopen. Ik wou natuurlijk liever die shilloute das nog veel zijdiger en de hals is lekker smooth. Dat is eigenlijk dereden waarom ik hem weer tekoop zet.
    Laatst gewijzigd door levi; 25 februari 2009 om 11:26

  8. #8

    Standaard

    Hoi

    ja echt stom van je om hem niette proberen want lijkt mij super gitaar en noise had je wel beetje kunnen weten of niet? mar wil niet lullig zijn wat moet ie kosten?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 augustus 2006
    Locatie
    lisse
    Berichten
    689

    Standaard

    tis geen spam -_- zit nu al lang genoeg op het forum omdat gezeik te krijgen ik ben er ook blij mee het is ook zeker geen miskoop alleen bepaalde dingen bevallen me niet ik heb toch liever wat meer veelzijdigheid dan 2 strats.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door levi Bekijk bericht
    Ik heb er op gespeeld anders ga ik hem niet kopen maar ik heb nog een gitaar die is al wat ouder de elementen zien er niet meer uit maar hij klinkt wel een stuk warmer! (ook wel een beetje doffer) maar toch ligt mijn liefde bij mij andere strat En de reden waarom ik hem ook verkoop is omdat ik de dag na dat ik die strat had gekocht ene bericht kreeg je kan me musicman shiloutte special kopen. Ik wou natuurlijk liever die shilloute das nog veel zijdiger en de hals is lekker smooth. Dat is eigenlijk dereden waarom ik hem weer tekoop zet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blindfaith85 Bekijk bericht
    Hoi

    ja echt stom van je om hem niette proberen want lijkt mij super gitaar en noise had je wel beetje kunnen weten of niet? mar wil niet lullig zijn wat moet ie kosten?
    Mensen, mensen, typ eens normaal ABN met interpunctie... Dit valt toch niet te lezen.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top