Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 55
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2003
    Locatie
    België
    Berichten
    336

    Standaard

    ik dus niet, ik vind het vreselijk als een nummer wordt onderbroken om er een solo in te plaatsen, echt vreselijk. Als de solo kort is en verwerkt in het nummer verdraag ik het wel, maar van die lange, 100000000 noten tellende solo's vind ik echt niets aan.

    En ik ben geen beginnende gitarist, ik speel al ongeveer 6 - 7 jaar dus ik weet wel wat ik wil op gitaar en dat zijn venijnige agressieve metal/hardcore rifjes. Dat vind ik veel leuker, toffer. Nummers draaien rond de rifjes, niet rond de solo.

    Dit is natuurlijk mijn mening, ik weet dat veel hier er niet zo over denken, maar ik vroeg mij af of er mensen zijn die er ook zo over denken

  2. #2

    Standaard

    Ik hou ook niet zo van die lange solo's in nummers, het is leuk om ze af en toe thuis te spelen, maar om ze in nummers te verwerken vind ik nix. De nummers worden er zo saai van. Ik vind bijvoorbeeld de nummers dreamtheater bijna allemaal hetzelfde. Ik hoor het verschil amper.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 september 2002
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    1.109

    Standaard

    niet van houden is overdreven , maar ik vind ze nie erg nodig , en als je ze wel doet niet te lang maar gewoon kort maar krachtig zeg maar :smile:

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2002
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    260

    Standaard

    ik kies om eerlijk te zijn ook voor de strakke metal riffs geen oneindig geneuzel voorbij de 12 fret is wel goed voor je techniek maar ik ben meer van de laag gestemde metal koRn en slipknot enzo

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2002
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    315

    Standaard