Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Mix

  1. #1

    Standaard Mix

    Ik weet niet zeker waar dit topic thuis hoort.... Als ie toch in sounds thuis hoort dan maar verplaatsen...

    Ik had van mn docent een 24 sporen opname gekregen van een bandje( let niet op de kwaliteit van de band!!!)

    Nu heb ik daar een mix van gemaakt(1e keer:O)... graag hoor ik jullie commentaar erop.. wat beter kan, tips enz .. brand maar los!!!

    Groeten Laurens

    P.s de link:
    http://www.soundclick.com/bands/defa...?bandID=561413 TEST MIX

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Hoy,

    Ja hoor ik vind het wel goed!

    Deze bijdrage heeft waarschijnlijk geen zin, maar toch voor je eerste keer is het zeer goed!

    mvg,

    kenny

  3. #3

    Standaard

    Verder nog iemand op/aanmerkingen?

    Ben erg benieuwd wat er beter aan kan.. volgens mij is het stereobeeld niet helemaal goed namelijk...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    De geluiden zijn mooi, en balans klinkt goed. Ik mis alleen wat laag in de basgitaar......... kheb een flinke sub, maar verder trilt er niets mee, waar andere opnames dat soms wel doen.

    Verder klinkt het wel lekker! stereo beeld heb ik zelf geen opmerkingen over, maar is dat niet ook eigen keuze?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skabouter Bekijk bericht
    De geluiden zijn mooi, en balans klinkt goed. Ik mis alleen wat laag in de basgitaar......... kheb een flinke sub, maar verder trilt er niets mee, waar andere opnames dat soms wel doen.

    Verder klinkt het wel lekker! stereo beeld heb ik zelf geen opmerkingen over, maar is dat niet ook eigen keuze?
    Ik vond het zelf nog niet erg stevig klinken, ben nu bezig om de compressor op sommige instrumenten te gebruiken en daar gaat het wel steviger van klinken
    Ik vond het stereobeeld zelf niet helemaal lekker en dan met name de gitaar ( Links gepanned) en de blazers ( rechts gepanned) Ik vond het zelf op deze manier een beetje warrig klinken.. maar als het niet opvalt......

    Ik zal nog eens naar de basgitaar kijken..( Ik mix trouwens op KRK rokit 5) en daar komt de bas wel door.. had em thuis beluisterd( mackie MR 5) en daar klonk het ook wel goed.. blijkt dus dat het overal verschilt

    Bedankt voor je reactie!

    Groeten Laurens

  6. #6

    Standaard

    Gitaarforummers,

    Hier dan een nieuwe versie van de mix:
    http://www.soundclick.com/bands/defa...?bandID=561413 MIX VERSIE 2

    Ik hoop dat jullie willen reageren. Zelf heb ik het gevoel dat de dynamiek mist omdat ik teveel compressie heb gebruikt..

    Graag reacties...

    groeten Laurens
    Gear: Ibanez SZ 520 QM, Martin om-1, orange cab 2x12, ibanez ts15h, byoc digital delay, Jekyll & hyde distortion

  7. #7

    Standaard

    Niemand?

    Dit topic is toch al 7 keer bekeken
    Gear: Ibanez SZ 520 QM, Martin om-1, orange cab 2x12, ibanez ts15h, byoc digital delay, Jekyll & hyde distortion

  8. #8

    Standaard

    Effe off-topic... mocht je nog andere band-tracks willen hebben, dan kun je HIER multitracks vinden, neem dan de 'band' ZIPfiles.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berolios Bekijk bericht
    Effe off-topic... mocht je nog andere band-tracks willen hebben, dan kun je HIER multitracks vinden, neem dan de 'band' ZIPfiles.
    Das voor mij niet off topic hoor
    Geweldig dat ik ff wat anders kan proberen.. mijn dank is groot!!!

    Groeten Laurens

    P.s Schroom niet om op/aanmerkingen te geven hoor.. Dat heb ik zeker nodig!
    Gear: Ibanez SZ 520 QM, Martin om-1, orange cab 2x12, ibanez ts15h, byoc digital delay, Jekyll & hyde distortion

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top