Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 22 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 215
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaveItUp Bekijk bericht
    Feit is dat marktplaats altijd dat gezeik oplevert. Heeft deels met de Nederlandse mentaliteit te maken gok ik. Gewoon geduld hebben is mijn ervaring.
    Ik heb nooit gezeik op marktplaats en ik heb al heel wat gekocht en verkocht. Het heeft volgens mij ook te maken met een een beetje reeel blijven. Ik kijk altijd eerst wat een bepaald pedaaltje of gitaar doet en wat er op geboden wordt. Heb laatst een DP-1 van Fulltone verkocht, die bieden de meesten aan voor 160-170, maar als je naar de biedingen kijkt schommelt dat zo rond de 100, dus ik heb dat ding gewoon voor 110 te koop gezet. Dan krijg je natuurlijk gasten die 70 bieden, maar ook mensen die op dezelfde manier rond hebben gekeken en het een reeele prijs vinden en dan mailen dat ze hem willen voor 110 inclusief verzenden. Klaar, geen gezeik met die gasten die 70 bieden. Mocht blijken na onderzoek, dat je pedaal of gitaar gewoon niet genoeg op gaat brengen, gewoon niet te koop zetten....of wel en hopen op die ene koper, maar dan niet zeuren over die el cheapeau gasten.
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ja... dat je 't weet; jou custom he... die heeft ook gaten. al denk je wellicht van niet; hij heeft ze wel. alle les pauls vanaf 1980, ongeveer, hebben gaten.
    Beetje offtopic, maar ik onderbouw Orpheo even.



    De solidbody van Gibson.

    Ontopic

    Ik vind ook dat Gibson steeds 'minder' kwaliteit gaat maken voor dezelfde prijs, maar dat vragen ze er nieuw gewoon voor. 2e hands vind men dat ook en is bereid om daar dus minder voor te betalen. ( zo denk ik dat het zit).

    Verder weet ik ook niet wat het nut van het topic hier verder in is. Prijzen omhoog schroeven, laten dalen of onze frustraties uiten?

    Natuurlijk kan ik me wel indenken hoe de TS zich voelt.

    Band - www.freewaymusic.nl
    Gear - Strats en een Kemper

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Eigenlijk zijn we net een stel wijven...

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2009
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    3.823

    Standaard

    ja haha, ik vergelijk ook altijd de prijzen, t werkt wel hoor

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    mindere kwaliteit dan vroeger? Niet mee eens, om eerlijk te zijn. Ik heb 4 gibsons, gemaakt na 1999, en die gitaren klinken en spelen net zo goed, soms zelfs beter, dan de ouwe garde die ik hier heb of had staan. het hangt ook af van de serie waar je in kijkt. de traditional LP vind ik bijvoorbeeld weer beter dan de standard 2008, vanwege de tone; meer sustain (nja, meer is relatief; het brult meer).

    neemt niet weg dat gibson overpriced is. voor de prijs van 1 LP standard heb ik een LP met het meest exotische over the top hout dat je je kunt bedenken...

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mukkez Bekijk bericht
    Beetje offtopic, maar ik onderbouw Orpheo even.



    De solidbody van Gibson.

    Ontopic

    Ik vind ook dat Gibson steeds 'minder' kwaliteit gaat maken voor dezelfde prijs, maar dat vragen ze er nieuw gewoon voor. 2e hands vind men dat ook en is bereid om daar dus minder voor te betalen. ( zo denk ik dat het zit).

    Verder weet ik ook niet wat het nut van het topic hier verder in is. Prijzen omhoog schroeven, laten dalen of onze frustraties uiten?

    Natuurlijk kan ik me wel indenken hoe de TS zich voelt.


    Ik zie niet in wat die relief holes te maken hebbne met kwaliteit.
    De kwaliteit van Gibson staat al 50 jaar ter discussie

    Overigens zijn die relief holes juist op verzoek van de spelers gedaan, omdat de LP zo zwaar was....

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mukkez Bekijk bericht
    Beetje offtopic, maar ik onderbouw Orpheo even.



    De solidbody van Gibson.

    Ontopic

    Ik vind ook dat Gibson steeds 'minder' kwaliteit gaat maken voor dezelfde prijs, maar dat vragen ze er nieuw gewoon voor. 2e hands vind men dat ook en is bereid om daar dus minder voor te betalen. ( zo denk ik dat het zit).

    Verder weet ik ook niet wat het nut van het topic hier verder in is. Prijzen omhoog schroeven, laten dalen of onze frustraties uiten?

    Natuurlijk kan ik me wel indenken hoe de TS zich voelt.

    Wat is het nut/doel van die gaten?
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Wat is het nut/doel van die gaten?
    lager gewicht...

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2008
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    483

    Standaard

    Ach, marktplaats... als ik voor iets 100 euro wil hebben, zet ik het voor 120 te koop. De eersten zullen 80 bieden maar met de tweede kun je dan wel een deal sluiten voor 100 euro, denken ze nog een koopje te hebben gedaan ook

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Wat is het nut/doel van die gaten?
    Makkelijk bij cocaïnesmokkel.

  10. #30

    Standaard

    Sommige mensen denken ook dat ze zo'n bijzondere Gibson hebben, terwijl het gros daarvan een gewoon productie model is.
    En verwachten dat deze alleen maar meer geld waard zijn.

    En ja, ook de meeste customshoppers zijn productie.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top