Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 22 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 215
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    volgens mij niet alle les pauls hoor, volgens mij zijn de customshoppers toch helemaal massief.

    iig is mijn '91 custom zwaarder dan de '74 custom van mijn gitaar leraar
    ja ok. neemt niet weg dat zijn custom plus echt wel gaten heeft (custom plus is nl geen customshopserie geweest ;hell, de customshop bestond toen nog niet eens zoals we die nu kennen; ze maakten toen echt nog gitaren op bestelling. nu is het alleen series uitbrengen die gewoon overpriced zijn. vind ik).

  2. #12
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    Wat een onzinnig kuttopic! (Of ga ik nu te ver off topic??)

    Ik vind trouwens de meeste nieuwe LP's (2006 en jonger!) vaak beter klinken dan de oudere.

    R.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Ehm, wie loopt het hier nou te zeiken over Gibson (en wat ze opleveren) ???

    Ik vind het juist van de zotte dat die oude, versleten gitaren nog zo veel moeten kosten!

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    ja ok. neemt niet weg dat zijn custom plus echt wel gaten heeft (custom plus is nl geen customshopserie geweest ;hell, de customshop bestond toen nog niet eens zoals we die nu kennen; ze maakten toen echt nog gitaren op bestelling. nu is het alleen series uitbrengen die gewoon overpriced zijn. vind ik).
    aha, en van wanneer eindigde de echte customshop?

    is mijn gitaar een echte custom shop of gewoon een duur productiemodel?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 september 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    1.296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    aha, en van wanneer eindigde de echte customshop?

    is mijn gitaar een echte custom shop of gewoon een duur productiemodel?
    Als hij je verteld dat het een duur productiemodel is, verkoop je m dan........?

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan Bekijk bericht
    Als hij je verteld dat het een duur productiemodel is, verkoop je m dan........?
    nee, ik verkoop hem niet. maar ik zou wel wat meer informatie willen weten over een instrument
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 september 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    1.296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    nee, ik verkoop hem niet. maar ik zou wel wat meer informatie willen weten over een instrument
    Het was maar een grapje, het klonk een beetje alsof je meer om de specs gaf dan om de tone/feel, uiteindelijk maakt specs niet uit als het werkt. @mods, sorry voor de offtopic. Maar het lijkt me wel een beetje een zinloos topic dit, wat dat betreft ben ik het eens met
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spitfire Bekijk bericht
    Ik snap je probleem niet, het is gewoon een kwestie van vraag/aanbod. Heeft helemaal niks te maken met 'wat ie waard zou moeten zijn'. Want blijkbaar is hij dat niet, anders waren de biedingen wel hoger.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    productie. de les paul customs rolden pas vanaf 2004 echt van de band van de customshop. in 2004 is er nog her en der een customshop custom gemaakt, maar ook een 'gewone' custom. maar je mag ervan uit gaan dat een custom gemaakt in 2005, en nieuwer, customshop is. Als reactie daarop, heeft de 'gewone' shop de supreme uitgebracht, met wat dingetjes anders natuurlijk. wel de multi ply binding, maar de split diamond en de 'dichte' blokinleg zou alleen nog in de customshop gevoerd mogen worden. kijk maar naar de classic custom; ook geen block inleg en ook geen split diamond, maar wel 'soort gelijk'. Belachelijk natuurlijk, dat ze met zichzelf willen concurreren. Ook belachelijk dat ze bijna 4000E vragen voor die gitaar.

    de gaten frezen doen ze TOCH wel. een plank figured esdoorn kost echt geen 1000 euro, en multiply binding ook geen 1000 euro.

    nja ik stop hiermee, met mijn rant tegen gibson.

  9. #19

    Standaard

    even ter verdediging van de TS.
    Tijdje geleden mijn gibson 335-s deluxe prof op marktplaats gezet.

    Ik werd er ook chagerijnig van. Mensen die mij mailden en een bod deden en echt dachten dat ze voor 400 euro die gitaar konden overnemen. de grapjurken...

    Het is inderdaad zo dat de gitaar waard is als wat mensen er voor over hebben en dat het nu mindere tijden zijn en dat mensen dus minder willen uitgeven.
    Maar toch ....maar toch. Het moet wel enigzins realistisch blijven.

    Besloten om de gitaar toch zelf te houden en er maar een maestro vibrola op te zetten.

  10. #20

    Standaard

    Feit is dat marktplaats altijd dat gezeik oplevert. Heeft deels met de Nederlandse mentaliteit te maken gok ik. Gewoon geduld hebben is mijn ervaring.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top