Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 12202122
Weergegeven resultaten: 211 t/m 215 van 215
  1. #211
    Les Paul R8
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Mijn 2e hands Gibson LP Standard had ook slechte potmeters en ZEKER geen CTS!!!
    Maar ligt dat aan Gibson of aan degene waar je hem van gekocht hebt......

  2. #212
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Bekijk bericht
    Maar ligt dat aan Gibson of aan degene waar je hem van gekocht hebt......
    Sorry, ik was vergeten te melden dat er de originele Gibson potmeters in zaten met het 'Gibson' logo op de achterkant v/d pots.

  3. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Sorry, ik was vergeten te melden dat er de originele Gibson potmeters in zaten met het 'Gibson' logo op de achterkant v/d pots.
    Op mijn originele potmetrers stond ook het gibson logo. Betekent qua kwaliteit dus niets. Er kon net zo goed "Hank Butt 2000" op staan.
    www.seraphique.com

    Te koop: Rocktron Replifex, Engl 930/60

  4. #214
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    een topic over zeurders die wel alles willen hebben, maar denken het voor lage tot spotprijzen te kunnen kopen lijkt me zinvoller.

    mbt de Gibsons, mja wat de een matig vind, vind de ander goed, zo vind elke Gibson een baasje het is ook een kwestie van persoonlijke smaak qua geluid bespeelbaarheid.

    Elke gitarist is anders en gelukkig maar, anders zouden we allemaal op exact de zelfde gitaar spelen en dat lijkt me een beetje saai.

  5. #215
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2002
    Locatie
    Nieuw Vennep
    Berichten
    3.738

    Standaard

    die relief holes zijn toch gewoon omdat ze voor de productie modellen niet meer de (lichtere) kwaliteit hout kunnen krijgen. De gaten hebben een dubbele functie, goedkopere gitaren en minder zwaar. Voor de niet zo fortuine gitaarliefhebber toch een echte Les Paul...en nog wat, de gaten zie je niet hoor aan de buitenkant...hehe

    Wil je topkwaliteit mahonie, moet je een historic kopen zonder gaten. Dat gezanik altijd...meh

    En ja, de customs komen nog niet zo heel lang uit de customshop. waarschijnlijk zitten er in die van jou net zulke grote gaten...waahhahaha...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top