Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaveItUp Bekijk bericht
Feit is dat marktplaats altijd dat gezeik oplevert. Heeft deels met de Nederlandse mentaliteit te maken gok ik. Gewoon geduld hebben is mijn ervaring.
Ik heb nooit gezeik op marktplaats en ik heb al heel wat gekocht en verkocht. Het heeft volgens mij ook te maken met een een beetje reeel blijven. Ik kijk altijd eerst wat een bepaald pedaaltje of gitaar doet en wat er op geboden wordt. Heb laatst een DP-1 van Fulltone verkocht, die bieden de meesten aan voor 160-170, maar als je naar de biedingen kijkt schommelt dat zo rond de 100, dus ik heb dat ding gewoon voor 110 te koop gezet. Dan krijg je natuurlijk gasten die 70 bieden, maar ook mensen die op dezelfde manier rond hebben gekeken en het een reeele prijs vinden en dan mailen dat ze hem willen voor 110 inclusief verzenden. Klaar, geen gezeik met die gasten die 70 bieden. Mocht blijken na onderzoek, dat je pedaal of gitaar gewoon niet genoeg op gaat brengen, gewoon niet te koop zetten....of wel en hopen op die ene koper, maar dan niet zeuren over die el cheapeau gasten.