Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2001
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    1.126

    Standaard

    fijn linux
    It don't mean a thing
    if it ain't got the swing!!
    http://members.home.nl/yvonnevanroosmalen

  2. #12
    Junior Member
    Geregistreerd
    25 februari 2018
    Locatie
    stockton, ca, usa
    Berichten
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VHsologitarist Bekijk bericht
    fijn linux
    https://www.adobe.com/products/flash...d-of-life.html
    Men zegt zimpelweg: bedrijven en organisaties hebben genoeg tijd gehad om hun apps te bouwen met de nieuwe technieken.
    Ik zeg: na 't debacle met Visual Basic (dat ongeveer net zo spontaan stopte als Gates' huwelijk!) merkte ik dat ik mijzelf niet meer kon motiveren om nieuwe ontwikkelomgevingen te bestuderen.

    Linux wordt door ongeveer evenveel mensen gebruikt als Rolls Royce. het zou fijn zijn als IT ioten gewone mensen begrijpen, die liever gitaar leren spelen dan een nieuw nerdy platform met alle quirks bestuderen. Ik vraag me af waarom het onmogelijk is om Flash te verbeteren, of voor een concurrent om een beter programma dat de functionaliteit vervangt te bouwen, zodat web paginas niet steeds opnieuw gebouwd hoeven worden, wat vaak als onbetaalde hobby werd gedaan.
    Ik kwam in deze thread omdat ik benieuwd was of het flamenco 'compas' in een metronoom gevangen kon worden. Hopelijk is het inmiddels geport zodat het opnieuw bruikbaar is.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door basbass Bekijk bericht
    https://www.adobe.com/products/flash...d-of-life.html
    Men zegt zimpelweg: bedrijven en organisaties hebben genoeg tijd gehad om hun apps te bouwen met de nieuwe technieken.
    Ik zeg: na 't debacle met Visual Basic (dat ongeveer net zo spontaan stopte als Gates' huwelijk!) merkte ik dat ik mijzelf niet meer kon motiveren om nieuwe ontwikkelomgevingen te bestuderen.
    Het einde van Flash is al jaren geleden aangekondigd, en maar goed ook. Achterhaalde brakke en trage rotzooi wat ook nog eens amper te indexeren valt, dus niemand wil het meer gebruiken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door basbass Bekijk bericht
    Linux wordt door ongeveer evenveel mensen gebruikt als Rolls Royce.
    Linux is veruit het meestgebruikte OS ter wereld. Van telefoons tot routers tot kopieerapparaten tot TVs tot desktops. Werkelijk alles draait op Linux, al is op de desktop nog wel flink wat winst te behalen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door basbass Bekijk bericht
    het zou fijn zijn als IT ioten gewone mensen begrijpen, die liever gitaar leren spelen dan een nieuw nerdy platform met alle quirks bestuderen.
    Waar doel je nu op? HTML5 / SVG / Canvas / Javascript? Of Linux op je desktop? Het laatste heb je in een paar uur onder de knie.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door basbass Bekijk bericht
    Ik vraag me af waarom het onmogelijk is om Flash te verbeteren, of voor een concurrent om een beter programma dat de functionaliteit vervangt te bouwen, zodat web paginas niet steeds opnieuw gebouwd hoeven worden, wat vaak als onbetaalde hobby werd gedaan.
    Dat heet vooruitgang. En het killen van de troep die Flash heet is de beste beslissing ooit. Als het aan mij (als webdev) had gelegen was dat al jaren eerder gebeurd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door basbass Bekijk bericht
    Ik kwam in deze thread omdat ik benieuwd was of het flamenco 'compas' in een metronoom gevangen kon worden. Hopelijk is het inmiddels geport zodat het opnieuw bruikbaar is.
    Wat is het flamenco 'compas'? Google verwijst mij naar dit: https://acompas.org/#/

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht

    Wat is het flamenco 'compas'? Google verwijst mij naar dit: https://acompas.org/#/
    Ik snap hier niets van, dat had je een designer in Flash moeten laten maken ipv zo'n nerdy html5 klopper.
    But seriously,
    je kan toch prima uit de voeten met de reguliere 1/1 tm 1/12 tellen? Wat zou de toegevoegde waarde moeten zijn?
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #15
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Jullie bumpen een bericht uit 2009.


    Flamenco bestaat ook niet meer, het is gefuseerd met flamingo en alleen te zien op afspraak in cobol ;-)
    Vriendelijke groet,

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton Bekijk bericht
    Jullie bumpen een bericht uit 2009.
    Ik bump regelmatig van nog veel oudere datum.

    Laatst gewijzigd door Pepe; 6 mei 2021 om 14:46
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top