Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 72 van 72 EersteEerste ... 2262707172
Weergegeven resultaten: 711 t/m 712 van 712

Discussie: Axe-Fx anno 2009

  1. #711

  2. #712
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Super! Ben zeer benieuwd wat dat gaat beteken voor de prijzen van de Ultra. Veel gebruikers zullen nu wellicht wel willen overstappen naar de nieuwe versie. Ook benieuwd wat de prijs zal zijn voor de Axe fx II.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Het is zeer zeker geen dikke onzin; je hebt met de Axe FX alle gereedschappen voorhanden om de meeste sounds voor minimaal 90% na te bootsen. De verleiding zal dan dus ook groot zijn wellicht om dat ook daadwerkelijk te doen. Daar is natuurlijk ook niks mis mee, ´t is maar net waar je zin in hebt, of wat je leuk vindt.
    Op zich vind ik het wel leuk om af en toe ´s op zoek te gaan naar een bepaalde sound, maar ik zal denk ik altijd weer terugvallen op mijn buizenbakkie...
    Dat is een beetje wat ik bedoel. Ik zeg ook niet dat het slecht is. Ik ben meer de aanschaf van een eventuele Axe fx voor mezelf aan het rechtvaardigen. Ik ben behoorlijk tevreden over mijn huidige geluid, maar mis af en toe net wat effecten en ik wil geen pedalenbord van 2 meter hebben. Maar ik ben ook bang om mijn geluid drastisch om te gooien als ik overstap naar een Axe Fx. Soms klinken de geluiden van de Axe fx mij ook te perfect.
    Laatst gewijzigd door apekop; 9 mei 2011 om 10:19

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top