Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 37
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2004
    Berichten
    690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jedeel Bekijk bericht
    Een dobro-uke!!!

    Sounds!? Sounds!? Sounds!?

    Gebruiken ze deze ook niet bij het "ukulele orchestra of great britain"?
    Klinkt zo in de handen van een meester :

    http://www.youtube.com/watch?v=9YAG8ogh5hM

  2. #22

    Standaard

    Ik weet dat er laatst in het AD een artikel stond over een speciaalzaak in Rotterdam,in de paradijsstraat, nu ben ik de site aan het googlen maar die is offline :s

  3. #23

    Standaard

    Kick Music in Hilversum(ik werk daar dus ik weet dit ) verkoopt Ukelele`s.
    Zowel van Ashton(zijn 25 euro) als de duurdere(En die zijn meestal te bestellen).

  4. #24

    Standaard

    Op het Spui in A'dam zit een winkel die veel ukelele's verkoopt http://www.berkelmuziek.nl/ .
    Die van mij heb ik bij een winkel aan de Rozegracht gekocht maar daar hadden ze er slechts enkele, waarvan de meeste nogal goedkope zoals van Mahalo of Stagg.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    410

    Standaard

    Heeft iemand ervaring met Het Ukulele Paradijs?

    Ik ben van plan om aankomende vrijdag daar langs te gaan. Dit omdat ik al een tijdje speel met het idee om naast het gitaar spelen ook een ukulele erbij te nemen. Een winkel heeft dan ook mijn voorkeur omdat ik graag hoor wat ik koop.

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D-string Bekijk bericht
    Heeft iemand ervaring met Het Ukulele Paradijs?

    Ik ben van plan om aankomende vrijdag daar langs te gaan. Dit omdat ik al een tijdje speel met het idee om naast het gitaar spelen ook een ukulele erbij te nemen. Een winkel heeft dan ook mijn voorkeur omdat ik graag hoor wat ik koop.
    Ga hier ook mijn 1e uke kopen. Mocht ik ooit tijd hebben op de openingstijden. Heb deze site pas zitten bekijken, leuk winkeltje zo te zien. Ik zie je foto wel op de site verschijnen

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D-string Bekijk bericht
    Heeft iemand ervaring met Het Ukulele Paradijs?

    Ik ben van plan om aankomende vrijdag daar langs te gaan. Dit omdat ik al een tijdje speel met het idee om naast het gitaar spelen ook een ukulele erbij te nemen. Een winkel heeft dan ook mijn voorkeur omdat ik graag hoor wat ik koop.
    Even een update.

    Zoals aangegeven ben ik die vrijdag naar het ukulele pardijs gegaan en is mijn foto voor die datum op de site gekomen. maw ik heb toen een ukulele gekocht. Omdat ik niet wist of ik het leuk zou vinden had ik me voorgenomen niet teveel geld uit te geven. Dit is ook gelukt en door voorwerk was mij al duidelijk dat de Makala Dolphin een leuke ukulele is voor het geld. Omdat de snaren die erop zitten niet zo geweldig zijn heb ik er nog een setje Aquila snaren erbij gekocht. Wel merkte ik dat er duidelijk verschil zat in de ukuleles en ik heb uiteindelijk een gele genomen omdat deze het mooiste klonk.

    Na een week de nieuwe snaren op de ukulele gezet en je hoorde direct veel verschil.

    De ukulele is tijdens mijn vakantie door Italië en Spanje mee gegaan en ik heb er nu al heel veel plezier van gehad. Doordat de ukulele zo toegankelijk is was ik hem op vakantie al regelmatig kwijt aan mijn vriendin, daarom heb ik in Madrid nog een ukulele erbij gekocht. De Makala dolphin heeft een houten bovenblad maar de zij en onderkant zijn van kunststof, hierdoor is deze extra stevig. De nieuw aangekocht ukulele van Lunakai is volledig van hout. Hierdoor is het geluid weer heel anders.

    Met beide ukuleles ben ik dan ook erg blij.

    Als je ooit een gele ukulele koopt, moet je er wel op bedacht zijn dat het onweerstaanbaar is voor kinderen. Het hoge vrolijke geluid en de heldere gele kleur hebben mij al meerdere keren laten opschrikken door kinderen die al bijna bovenop mij stonden tijdens het spelen in het park.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2009
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    3.823

    Standaard

    Ik heb voor mijn verjaardag een kala Ukelele gekregen, kende het merk zelf niet, maar volgens mij is het niet het minste merk, gezien er in dit topic ook iemand iets over zei, en in het Ukelele Orchestra of great britain speelt ook minimaal 1 iemand op een kala.

    Die van mij hebben mijn ouders gewoon gekocht in Veenendaal, bij myguitar, op de site staan geen uke's, maar die site is sowieso niet super, dus,.

  9. #29
    Junior Member
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    14

    Standaard het ukeleleparadijs

    toevallig liep ik tegen het paradijs op en was erg onder de indruk.
    Ik ga zeker nog terug!

    nee , ook ik heb geen aandelen, wel een zwak voor enthousiaste ,goede initiatieven

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Locatie
    whereever I lay my head
    Berichten
    6.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arienelis Bekijk bericht
    toevallig liep ik tegen het paradijs op en was erg onder de indruk.
    Ik ga zeker nog terug!
    Eigenlijk zou ik die gewoon in m'n sig moeten zetten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top