Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 39
  1. #11

    Standaard

    ik vind m erg gaaf!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    poeh, heel gaaf ding ik heb er zelf ook op zitten gassen, maar vond de neck te instabiel. op het exemplaar dat ik toen in handen had...maar goed, ik vind het echt een plaatje.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    168

    Standaard

    En dan te bedenken dat iemand mij een M3 had aangeboden om te ruilen tegen mijn handgebouwde bas en ik nee zei.... Looks zijn niet mijn smaak en dat vond ik toen belangrijk.... het is een heerlijke, veelzijdige gitaar, veel plezier er mee !

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2006
    Locatie
    volendam
    Berichten
    945

    Standaard

    wat ik nog wel weet,toen ie nog in produktie was,dat die m3 zich goed staande wist te houden tussen al die ibanez,jackson,washburn superstrats die toen in bossen werden aangesleept.
    snapte toen niet waarom er zoveel werd gezeurt over het uiterlijk.oke...over smaak valt te twisten maar veel reageerde zo overdreven van:`al kreeg ik hem voor niets`.
    ik vond die versie met blank hout,zwarte hardware en zonder slagplaat wel het mooist.
    gaaf ding,branko.maar wat deluxe voor extra`s met zich brengt?geen idee.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.793

    Standaard

    stoerrrrr!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.272

    Standaard

    heb 'm ook gehad, tijd intensief op gespeelt, toen geruild tegen een Gibson SG ....
    Is een fijne plank !





  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 september 2005
    Locatie
    Heerhugowaard
    Berichten
    1.216

    Standaard

    Hey allemaal,

    Het is echt een topgitaar van Gibson, en echt niet vanwege de naam hoor! De fijne bespeelbaarheid, geluidmogelijkheden en stemvastheid van het instrument zijn top.

    @Fred, het is geen speciaal laagje hout. Het is gewoon gestaind. Er zijn een paar kwast spoortjes te zien.

    @Marc Olly, stuur me maar even een PM, dan zorg ik ervoor dat je de foto's krijgt die je nodig hebt.

    @Robostrat, even nieuwe snaren en een gehele nieuwe setup. En dan kom ik 'm wel even op je Marshall testen. Ik heb 'm afgelopen zondag bij Hassent op een Marshall Anniversary getest, en ik was erg onder de indruk. Zowel van de gitaar als van de versterker!!!

    @Orpheo, de neck is super strak en niet te dun. Geen Wizard (Ibanez) ofzo. wel weer wat platter dan een gewone C-shape. Wat bedoel je precies met instabiel?

    @Orreltak, Inderdaad, wat deluxe met zich mee brengt, Qua geluid en bespeelbaarheid niets meer dan de andere modellen. Voor m'n gevoel klinkt ie wel iets helderder. Iets beter in balans dan alleen een Polplar body zoals m'n andere MIII heeft.

    vr.gr.

    Branko

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    nja, de neck op de axe die ik toen probeerde, wiebelde heel erg, bij de neckpocket. maar goed, dat is exemplarisch; andere m3's hadden dat niet

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 september 2005
    Locatie
    Heerhugowaard
    Berichten
    1.216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    nja, de neck op de axe die ik toen probeerde, wiebelde heel erg, bij de neckpocket. maar goed, dat is exemplarisch; andere m3's hadden dat niet
    Aha, ik begrijp 'm. Van m'n beiden M3's, zitten de halzen in ieder geval goed en vast in de neckpocket verlijmd.

    vr.gr.

    Branko

  10. #20

    Standaard

    Waar heb je hem gekocht, als ik vragen mag? Een vriend van mij heeft/had er 1 die hier sprekend op lijkt qua tekening, enz.

    Gefeliciteerd, zijn echt te gekke gitaren.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top