Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 23
  1. #11

    Standaard

    Hm.. je moet gewoon aan goeie oordoppen dude
    Tja, geen ervaring met in-ear, wel met Exinore. Het is wel even wennen met zingen, maar het went verrassend snel en bevalt prima!

    Hoe zit dat met de goedkopere in-ear setjes? Heb je dan ook meteen een op maat gegoten dop? Dat lijkt me eigenlijk wel een vereiste wil je én demping hebben én je in-ear systeem optimaal kunnen gebruiken.

  2. #12

    Standaard

    Goedkoop is mij gebleken duurkoop bij wireless in ear, ik gebruik zelf de shure e2 doppen. Met goedpassend oorstukje is zowel de demping als het geluid goed. Dus die zijn wel goed voor weinig geld. En je spel gaat er mi echt op vooruit, Zelfs onze drummer valt het nu op als de toetenist of ik een ander geluid dan normaal gebruikt in een nummer. Verder voordeel is dat ik het veel minder vermoeiend vind, geen last meer van piepende oren doofheid etc......

    Maar goed ieder zijn eigen voorkeur wat betreft wel of geen in-ear.
    Voor TS ,1200 euro is wel een beetje krap om eea goed uit te voeren.

    Met een mengtafel met 4 aux sends en een dubbel uitgevoerd stageblock(Ysplitters) moet je dan toch wel een heel eind kunnen komen.
    Fender Stratocaster/PEAVEY Classic 30 Head/ Box of Doom/Boss GT10/Blackstar HT drive/Line6 Relay G90

  3. #13

    Standaard

    Ik meende hier ook eens gelezen te hebben dat het "piepende oren probleem" alleen maar toegenomen was door in ear. Dat ding net zolang opschroeven totdat je jezelf boven alles uit hoort.... en ja, dan stel je je oor alsnog 100 db+ bloot.

    Dude, héb je eigenlijk op maat gemaakte doppen?

    Maar goed, ik begrijp je frustratie wel over dat we over zachter spelen en doppen beginnen. Maar vergeet niet, we denken alleen maar mee

    Over in ear: degenen die ik gesproken heb waren niet zo enthousiast, maar zover was nu wel duidelijk. Wellicht gaat het in jullie situatie wel werken.

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Hoe zit dat met de goedkopere in-ear setjes? Heb je dan ook meteen een op maat gegoten dop? Dat lijkt me eigenlijk wel een vereiste wil je én demping hebben én je in-ear systeem optimaal kunnen gebruiken.
    Ja dat lijkt mij ook.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    929

    Standaard

    Nee geen op maat gemaakte doppen hier, gewoon normale alpine dopjes met het minst doorlatende filtertje diep in mn oren gepropt. En dat koste me een tijdje wennen maar ik speel inmiddels al een paar jaartjes met. En dat bevalt me goed.

    Volgens mij geeft sennheiser standaard prima dopjes bij zn EW300 setjes die ook prima dempen, en als dat niks is kan ik altijd nog voor op maat gemaakt gaan.



    Maar inhoudelijk ingaand op de vraag.

    Onze tafel heeft maar 2 monitor kanalen.... hoe zorg ik dan dus dat ik 6 apart instelbare monitor kanalen ga krijgen ?

  6. #16
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude Bekijk bericht

    Maar inhoudelijk ingaand op de vraag.

    Onze tafel heeft maar 2 monitor kanalen.... hoe zorg ik dan dus dat ik 6 apart instelbare monitor kanalen ga krijgen ?
    In de eerste reactie (post nr 2) is daar al op gereageerd, ff overheen gelezen?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    929

    Thumbs up

    Jazeker wel, en de post van ron stukje omhoog ook, maar er zullen meer wegen naar rome zijn neem ik aan ?

    Zelfde verhaal als die motor uit die hoerensloep van je (als ik dichterbij had gewoond had ik je komen helpen... wat een prachtige motor zeg)

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2005
    Locatie
    Duckstad
    Berichten
    5.365

    Standaard

    Het kan wel met 2 monitor uitgangen, alleen heb je dan maar 2 verschillende mixen die je kan maken. Lijkt me wel zo fijn als iedereen met IE speelt, dat ze allemaal een eigen mix krijgen.

    Maar als je allemaal aan de IE gaat, wil je dan ook niet alles micen? Anders heeft het niet echt mega veel zin. Dus dat betekend dat je regelmatig je eigen mic setje mee moet nemen, dan ben je nog verder van huis.

  9. #19
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude Bekijk bericht
    Jazeker wel, en de post van ron stukje omhoog ook, maar er zullen meer wegen naar rome zijn neem ik aan ?

    Zelfde verhaal als die motor uit die hoerensloep van je (als ik dichterbij had gewoond had ik je komen helpen... wat een prachtige motor zeg)
    Als je inserts hebt op je tafel kun je die ook als directe outputs gebruiken, als je dan een tafeltje er bij zet met uiteraard een stereo master, maar ook twee monitor outs, dan heb je al zes verschillende mixen. Immers, de master kun je gebruiken als twee uitgangen, een links en een rechts, je hebt twee monitor outs op je powered mixer en met de twee monitor outs op je tweede tafeltje heb je er al zes.

    Ik heb nog twee Jaguar motoren voor je staan, leuk voor in een Opeltje, turbo er tegenaan en je hebt minstens 400 pk. Of een V12, is ook een lekker motortje.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    929

    Smile

    @B2a Alles wordt momenteel al uitversterkt, iedereen heeft zn eigen mics. Maar waarom ben je dan nog verder van huis ??


    @ han ok goeie tip, ga ik ook eens naar kijken. Tafeltje dan he.. niet die ongure motorblokken van die pooierkar van je.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top