Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2003
    Locatie
    Delft
    Berichten
    119

    Standaard

    Hello hello

    Ik heb een nu drie jaar lang een squier stratorcaster infinity.
    Ik heb em laten afstellen en speelde eerste 1 jaar nog niet echt in bandverband. Wel jammen enzo. had daar toen soms ook wel last van maar werd toen niet echt als vervelend ervaren
    Nu speel ik in bandverband en moet wel eens wat solodistortion gebruiken en met best hogere volumes spelen.
    Met hoge volumes en vooral met distortion zingt mijn gitaar netesnel rond das niet goed, hij stoort echt als een gek.

    Weet iemand waar dit aan ligt?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2002
    Locatie
    den haag
    Berichten
    649

    Standaard

    aan je gitaar! of misschien moet je je gain op 6 zetten ipv 18 .. niet te dicht bij je versterker staan.. amp aarden .. andere elementen

    maar het allerbeste ==> andere gitaar of je geluid leren instellen

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2003
    Locatie
    Delft
    Berichten
    119

    Standaard

    Gast me geluid instellen doe ik goed, ik doe geen rare dingen en de stekker van mijn amp is wel geaard en ik sta zeker niet te dicht bij de versterker, wat noem jij dichtbij?
    Een andere gitaar is de oplossing, maar daar heb ik even geen geld voor
    dus........
    Ik heb iets gehoord van een condensator in je gitaar laten plaatsen, maar wat is dat en doet dat precies?

    Op 2003-03-15 01:22, schreef Shay:
    aan je gitaar! of misschien moet je je gain op 6 zetten ipv 18 .. niet te dicht bij je versterker staan.. amp aarden .. andere elementen

    maar het allerbeste ==> andere gitaar of je geluid leren instellen

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 februari 2003
    Locatie
    België
    Berichten
    571

    Standaard

    hoe klintk ie precies? zo 'over'-zwaar?

  5. #5

    Standaard

    tja... je zult echt een andere gitaar moeten hebben. tot die tijd moet je maar wat aankloten met je tone en volume knoppen want die zijn er niet voor niets!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Op 2003-03-15 00:50, schreef henksjaak:
    Hello hello

    Ik heb een nu drie jaar lang een squier stratorcaster infinity.
    Ik heb em laten afstellen en speelde eerste 1 jaar nog niet echt in bandverband. Wel jammen enzo. had daar toen soms ook wel last van maar werd toen niet echt als vervelend ervaren
    Nu speel ik in bandverband en moet wel eens wat solodistortion gebruiken en met best hogere volumes spelen.
    Met hoge volumes en vooral met distortion zingt mijn gitaar netesnel rond das niet goed, hij stoort echt als een gek.

    Weet iemand waar dit aan ligt?
    Je elementen en electronica zijn alleen berekend op het geluid uit de startersset-amp. Als je dit wilt verbeteren moet je zowel nieuwe elementen als nieuwe electronica, en dan nog blijft het een vlag op een modderschip. Als je vooruit wilt moet je investeren in een fatsoenlijke gitaar. Ik kan het weten, ik heb dezelfde gitaar gehad.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top