Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1

    Cool Bassist zoekt band !

    Hey Allemaal,

    Ik ben een gitarist (4 jaar gitaar) , die sinds kort is begonnen met bassen.
    Bassen gaat me ondertussen redelijk af omdat de overstap van gitaar naar bas niet zo enorm groot is, ondertussen heb ik ook basles genomen.
    Ik ben 21 jaar en woon in Leiden, en zoek ook een bandje uit de omgeving Leiden.
    Echt een voorkeur kwa muziekstyle heb ik niet, als iets goed klinkt vind ik het goed. en met die instelling speel ik.

    Heb je een band dat een bassist kan gebruiken?
    Stuur dan even een berichtje!

    Groetjes!

  2. #2

    Standaard Ik weet een band!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bugsie Bekijk bericht
    Hey Allemaal,

    Ik ben een gitarist (4 jaar gitaar) , die sinds kort is begonnen met bassen.
    Bassen gaat me ondertussen redelijk af omdat de overstap van gitaar naar bas niet zo enorm groot is, ondertussen heb ik ook basles genomen.
    Ik ben 21 jaar en woon in Leiden, en zoek ook een bandje uit de omgeving Leiden.
    Echt een voorkeur kwa muziekstyle heb ik niet, als iets goed klinkt vind ik het goed. en met die instelling speel ik.

    Heb je een band dat een bassist kan gebruiken?
    Stuur dan even een berichtje!

    Groetjes!
    Hallo daar bugsie, ik heb een band voor je waarvan ik weet dat die heel hard een bassist nodig hebben, en die in omgeving leiden woont, wassenaar en voorschoten, en als we gaan oefenen in een ruimte dan fietsen ze gezamelijk naar katwijk, tenzij een persoon zelf beter vervoer kan regelen voor zich, stuur eff nog een bericht terug als je geïnteresseerd bent en meer wilt weten

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top