Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard Monitoring SHURE PSM200

    Hallo,

    Ik heb paar dagen geleden een optreden gehad met mijn nieuwe band
    Nu was er een probleem, er waren geen monitoren, dus we hebben eigenlijk op goed geluk moeten spelen. Het ging toch heel goed, dus dat was alweer een gelukje
    Nu heeft mijn opa eens op internet gekeken, en hij wil voor de band (4 leden) een SHURE PSM200 kopen http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/...PAH0001839-000 in plaats van gewoon monitoren
    Maar nu vraag ik mij af: Er zit maar 1 kastje bij met koptelefoon. Kan ik nu ook 3 losse kastjes met koptelefoon kopen, zodat we alle 4 hetzelfde horen, of moet ik dan eigenlijk 4 keer dat hele pakketje kopen van 499 euro?
    Als ik losse kastjes kan kopen, welke zou ik dan moeten nemen?

    Srry als de uitleg niet zo goed is, maar ik ken die benamingen allemaal niet :s:s

  2. #2

    Standaard

    Ik kan een heel verhaal gaan vertellen, maar het is voor jou handiger DEZE thread eens goed door te lezen.

    Met IEM spelen kan heel goed werken, maar je moet je wel goed bewust zijn van de voor- en nadelen !! Want met IEM setjes an sich ben je er niet !!

    Succes ermee.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    0172
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Wat Berelios zegt!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door martijn3293 Bekijk bericht
    Kan ik nu ook 3 losse kastjes met koptelefoon kopen, zodat we alle 4 hetzelfde horen
    Ja kan.

    Als ik losse kastjes kan kopen, welke zou ik dan moeten nemen?
    P2R Hybrid Receiver
    When the world is over, we're still the boy's from nowhere, and tonight, tonight we're coming home!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top