Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 51
  1. #11

    Standaard

    De vraag is meer "hoe verstop je zo'n zendertje zodat die gore dief er niet achterkomt."

    Als het eenmaal bekend is dat die zendertjes in een gitaar gestopt kunnen worden, kan je die vast met een of ander apparaatje opsporen.

    Als het echt mogelijk was je gitaar te beveiligen, dan kon je dat zeker al wel kopen.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Je gitaar vastmaken maakt niets uit. Dan nemen ze de standaard ook mee.

  3. #13

    Standaard

    ach als mensen kwaad willen doen ze dat toch wel. een willekeurige dief zal waarschijnlijk eerder een gitaar proberen te stelen die beveiligd is omdat hij denkt dat deze meer waarde heeft.
    de enige manier is denk ik gewoon je spullen in de gaten houden.
    Te koop: Carl Martin heavy drive, 4 x Celestion G12T-75 (16ohm)

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 januari 2008
    Locatie
    Maldegem & Brugge (België)
    Berichten
    222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MattellicA Bekijk bericht
    Komt niet overeen J-sus... maar je zou wel zoiets kunnen maken... Nadeel is wel dat je zo'n kabel zo doorknipt met een grote tang ..
    Idd een gat boren en zo'n metalen gat erin verankeren zodat je zo'n laptop slot erin kan steken met een slot, ik zou wel begot niet weten waar/of je zo'n gaten kunt verkrijgen.

    Mensen die in je huis inbreken zullen ongetwijfeld een kniptang mee hebben maar van die mensen die "snel even je gitaar mee happen" op een gig of zo kun je wel tegenhouden.

    Je riskeert wel dat ze je gitaar vast nemen, ermee willen weglopen en dat ze hem laten vallen als blijkt dattie vast zit, dan kan hij kapot zijn.

    Sowiso is elk slot een afschrikmiddel voor de gelegenheidsdief, een dief die met voorbedachte rade iets gaat stelen is voorzien van de nodige kennis en gereedschap om gelijk welk slot open te maken.
    Laatst gewijzigd door Zamalan; 2 februari 2009 om 13:14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude over een ingeslikt plectrum Bekijk bericht
    ik vind het pas een rock and roll story als die in je kont was geschoten en we hier foto's van je endeldarm zagen ipv je maag
    Gear:
    ESP-LTD F-50 (Black)
    Vox amPlug Classic Rock
    Roland Cube 20x

  5. #15

    Standaard

    Die link die is gegeven, dat is toch zo'n zender, nou daar heb je er een

  6. #16

    Standaard

    maar met die chip kan je toch alleen kijken of hij van jou is als je hem naast de body houd om te scannen?
    je kan niet zien als hij gestolen is, waar de gitaar is.
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 maart 2003
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    6.987

    Standaard

    ik had eerder mijn gitaren bij de buren in een grote brandkast... jammer dat ze verhuisd zijn
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

  8. #18
    Junior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Lochem
    Berichten
    20

    Standaard

    Handboeien om je hals vast te maken aan je stand

    Of je gebruikt een soort schandpaal principe ... alleen zet je hem niet verticaal maar horizontaal. Maak je wat gaten waar je je hals door kan doen en dan een slot erop.

    Tadaaaa

  9. #19

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    een sticker van stagg op kleven?
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top