Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1

    Standaard "De Basis" in Romein te Leeuwarden. (rauwe hiphop)

    Hey allerbeste forumlezers!

    Aankomende zaterdag maakt "De Basis" haar debuut in het voorprogramma van Rico en Sticks (beter bekend als opgezwolle). Na een aantal succesvolle try-outs hebben we met de band (de basis dus) keihard naar een 45 min durende show gewerkt.. Nu is het zover, de show is zo goed als af en aankomende zaterdag gaan we hem spelen!

    Biografie:

    De Basis is in de zomer van 2008 opgericht door gitarist Jelmer Haringsma, toetsenist Atser Damsma, drummer Jelle Gietema en rapper Ico Balt. De band komt samen in Heerenveen of op de Popacademie in Leeuwarden. Al snel wordt de Basis-bezetting uitgebreid met elektronicaproducer Marcel Caron en bassist Bonne van der Wal. Enkele maanden later staat er al een vaste bezetting, zijn de eerste opnames gemaakt, is er een energieke live set en een onderlinge band. Hiermee debuteren zij in het voorprogramma van "Rico & Sticks"
    De Basis experimenteert veel met ongewone sounds en elektronica, met als gevolg dat er een unieke live sound is ontstaan. Strakke, melodische riffs worden afgewisseld met laidback beats met veel samples. Hierdoor ontstaat er een dynamische live set waarin het publiek genoeg mogelijkheden krijgt om zich helemaal te laten gaan.
    De Basis is een hechte band met veel ambitie, talent en potentie en is vastbesloten haar stem te laten horen aan de muziekwereld. Checken dus!

    De avond van zaterdag ziet er als volgt uit:
    Zaal open: 20:00
    1e voorprogramma: Jeff & Abdi
    2e voorprogramma: De Basis!!!!
    hoofdact: Rico en Sticks
    Entree: € 13,-

    Ik hoop enige gitaarnetters tegen het lijf te lopen!

  2. #2
    Member
    Geregistreerd
    14 augustus 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    32

    Standaard

    Hmm, interessant :P

    Ik zal er bij zijn!!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juli 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    277

    Standaard

    Klinkt goed! Jammer dat het zo ver weg is... Heb je niet een link waar we wat kunnen horen?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Borus van den Brand Bekijk bericht
    Klinkt goed! Jammer dat het zo ver weg is... Heb je niet een link waar we wat kunnen horen?
    Deze week zijn we hard bezig met de website, hvyes en myspace.. Daar staat nu nog geen muziek op. Ik moet ook bekennen dat er deze week ook nog gesleuteld wordt aan de mix van de demo'tjes..

    Wanneer er wat te horen is zal ik het hier melden. Voor alsnog:
    http://jeweetwiedebasis.hyves.nl/
    http://www.myspace.com/jeweetwiedebasis
    en snel online: www.jeweetwiedebasis.nl

    Bedankt voor je reactie, je hoort van ons!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bonne Bekijk bericht
    Ik zal er bij zijn!!
    Kzou dr maar zijn idd
    Rock oan!

  6. #6

    Standaard

    Het is nog niet uitverkocht!!

  7. #7

    Standaard

    Eeeeen de website is online:
    http://www.jeweetwiedebasis.nl/

    Er staan nog geen geluiden op, de site is nog onder constructie, maar er is nu in ieder geval een site, check het!!

    Vanavond in Romein dus, vanaf 20:00!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top