Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 38 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 378
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Nee, ik heb 'm al een jaartje of 3 ongeveer.
    Hoezo?
    Foto komt me bekend voor. Ik dacht aan MP of GM.

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Dat kan kloppen inderdaad! Ik heb een paar maanden geleden het idee gehad om deze Axis te verkopen en er een andere, met piezo vanaf de fabriek (die ik dus getest heb), voor terug te kopen.

    De 2e hands markt voor gitaren is volgens mij op dit moment niet al te best zeker niet voor Music Mans. Er reageerde geen hond op mijn advertentie na 2 à 3 weken dus toen heb ik besloten hem te houden.
    Bovendien vind ik deze er mooier uitzien dan degene die ik op het oog had.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Dat kan kloppen inderdaad! Ik heb een paar maanden geleden het idee gehad om deze Axis te verkopen en er een andere, met piezo vanaf de fabriek (die ik dus getest heb), voor terug te kopen.

    De 2e hands markt voor gitaren is volgens mij op dit moment niet al te best zeker niet voor Music Mans. Er reageerde geen hond op mijn advertentie na 2 à 3 weken dus toen heb ik besloten hem te houden.
    Bovendien vind ik deze er mooier uitzien dan degene die ik op het oog had.
    Ik twijfelde toen nog om hem te kopen!

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Hehe, helaas.
    Ik zou hem, met bijbetaling van mijn kant uiteraard, wel willen ruilen tegen een Axis met piezo maar los verkopen doe ik dus niet meer.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door crywolf Bekijk bericht
    .....

    ....
    P90 met piezo? Mooi hoor!
    Gebruik je die piezo veel? En zo ja, bevalt dat?

  5. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door signsofzodiac Bekijk bericht
    Mijn Silhoutte met Floyd, fantastische cherry sunburst uitvoering. Helaas nog geen mooie foto van de flame neck.


    Gave Silhouette...

    Hoe klinkt het halselement??? Dit gezien de 24 frets neck en de positie van de pick-up (stuk meer richting de brug dan een fender).
    Kan je er wel de typische 'stratsoundjes uit halen???

    Mooi ding hoor!!!
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2001
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.053

    Standaard

    Klinkt te gek, warm en vol. Iets romiger dan op m'n oude american deluxe strat, maar een tikkeltje minder punchy. Mogelijk dat de Floyd daar ook iets mee te maken heeft. Wel een bijzonder overtuigende cleane blues/jazz sound uit te krijgen. Positie 2 op de Silo kan daarentegen vol mee met dezelfde stand op de strat, misschien zelfs nog wat beter. Geweldig voor funk.

    Het brug-element is gecoiltapped met een push-pull knop. Iets te dun als stand-alone pickup dan, maar wel weer te gek in combinatie met de mid-PU op stand 4. Al met al voldoen de single-coils perfect voor mijn Gilmour-momenten!

    Het volle pond met de humbucker is zoals de hele gitaar ontzettend veelzijdig. Van rock tot full-on metal doet ie overtuigend.

    Er staat nog 1 mod op het programma en dat is de nieuwe GraphTech FloydRose met piezo en midi-output voor m'n VG-99. Dan is het de meest veelzijdige gitaar ever . Een maat van me heeft het zusje van deze, identiek in alles behalve met maple neck, die ik nog een keer van hem los moet lullen. Briljant duo lijkt me dat

    Ben erg benieuwd naar een Silo Special of Albert Lee voor de echte 3 single-coil sounds.

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 augustus 2006
    Locatie
    lisse
    Berichten
    689

    Standaard

    Ik kan een mm shilloute special kopen voor 800 eu maar ik heb gister net een andere strat gekocht ene clasic player 60's argg had ik nou maar die musicman gekocht en een dagje gewacht !!

  8. #48

    Standaard

    Ik heb zelf 2 silhouettes met floyds gehad en die speelden als een natte droom. Heb ze alleen weggedaan omdat ze voor mijn gevoel in geluid iets teweinig bliezen. Zijn ook plaatjes om te zien die silhouettes
    " Great minds think alike"

  9. #49
    Member
    Geregistreerd
    1 juli 2001
    Locatie
    Harderwijk
    Berichten
    41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Hehe, helaas.
    Ik zou hem, met bijbetaling van mijn kant uiteraard, wel willen ruilen tegen een Axis met piezo maar los verkopen doe ik dus niet meer.

    P90 met piezo? Mooi hoor!
    Gebruik je die piezo veel? En zo ja, bevalt dat?
    Nee die gebruik ik niet veel, maar wel leuk om de optie te hebben. Over een full range versterker klinkt hij pas echt goed. Bij mijn weten zijn de eerste piezo's bij MM van Fishman.

  10. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door levi Bekijk bericht
    Ik kan een mm shilloute special kopen voor 800 eu maar ik heb gister net een andere strat gekocht ene clasic player 60's argg had ik nou maar die musicman gekocht en een dagje gewacht !!
    Gewoon die strat eruit of allebei
    Het speelt natuurlijk wel anders, mm profiel is erg geliefd, maar er zijn ook mensen die het niks vinden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top