Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 38 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 378
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quadrifoglio Bekijk bericht
    De EVH modellen van Music Man zijn in mijn beleving toch echt de allerbeste EVH gitaren die er gebouwd zijn
    +1 de nieuwe Wolfgang is echt AFSCHUWELIJK (om van slechte kwaliteit van de afwerking nog maar te spreken)

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Ik heb naast de EVH Musicman nog een Silhouette en 2 Axis Sports gehad, maar de EVH springt er wel uit hoor, klinkt als perfecte mix tussen een Les Paul en een Tele, wat een breed inzetbaar maakt.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  3. #13

    Standaard

    Leuk topic, maar denk niet dat we veel bladzijden gaan volkrijgen

    Mijn arsenaal:







    En dan nog de SUB die deze zomer plaats heeft moeten maken voor de LE Luke


  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 augustus 2006
    Locatie
    lisse
    Berichten
    689

    Standaard

    Mooiii!! Ik twijfelde of ik een luke zou kopen kon hem voor 800 eurotjes mee nemen. Maar dan moest ik 120 kilometer ver fietsen want me pap en mam willen niet zo ver rijden
    En had ook nog zitten denken aan een petrucci want die gast is egt geweldig!
    Maar ik ben niet zo super snel dus had er niet veel aan gehad.

  5. #15
    Member
    Geregistreerd
    1 juli 2001
    Locatie
    Harderwijk
    Berichten
    41

    Standaard

    Hier mijn MM's





  6. #16

    Standaard

    Hey luca, ik heb ik heb een vraagje over die SUB (altijd al leuke gitaartjes gevonden):

    Hoe beviel de gitaar? Ik snap dat je hem weg hebt gedaan voor een betere MM, maar is het verschil echt zo groot dat het het prijsverschil te niet doet?

    Ik speel vooral blues-rock, en ik heb ook al begrepen dat het een axe voor wat hardere muziek is, maar is het echt onmogelijk om een mooie bluestone uit te krijgen?

    Alvast bedankt!

  7. #17

    Standaard

    Petrucci BFR 7 string:



  8. #18

    Standaard

    Prachtige gitaren allemaal, vooral die halzen. Jammer dat die Axis er niet is met mahonie, vind basswood toch wat vlak klinken, anders zou ik er wel 1 kopen denk ik.
    Te koop:
    Marshall 4x12 met originele g12-65's

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Moustache Bekijk bericht
    Hey luca, ik heb ik heb een vraagje over die SUB (altijd al leuke gitaartjes gevonden):

    Hoe beviel de gitaar? Ik snap dat je hem weg hebt gedaan voor een betere MM, maar is het verschil echt zo groot dat het het prijsverschil te niet doet?

    Ik speel vooral blues-rock, en ik heb ook al begrepen dat het een axe voor wat hardere muziek is, maar is het echt onmogelijk om een mooie bluestone uit te krijgen?

    Alvast bedankt!
    Ge-wel-di-ge gitaar! De hals heeft een soort van 'satin' finish; wel gelakt, maar zo dun dat ie wel lekker 'glijdt'. De gitaar is uitermate geschikt voor bluesrock, de elementen hebben een redelijk hoge output, maar klinken toch echt passief, lekker rauw. Heb er een keer mee over een JCM 800 gespeeld en dat was echt waanzinnig. Met de twee humbuckers is het wel een beetje een one trick pony, jazz spelen is er nauwelijks mee mogelijk. Dat is ook de reden (naast dat ik verliefd was op de kleur) dat ik die andere Luke gekocht heb: veelzijdigheid.

    Maargoed, de SUB is gewoon qua bouwkwaliteit en sounds een volwaardige Music Man, hij ziet er natuurlijk wel wat meer basic uit dan de andere MMs. Snap ook niet dat ie niet populairder was, een andere Amerikaan voor die prijs met zo'n kwaliteit en sound vind je niet.

    Mocht ik nog eens wat cash overhebben, dan zou ik er zo weer een kopen!

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    JEUHHH!!! Snel dan, voor dit topic wordt dichtgemod
    Waarom dichtgemod? Vét topic man

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top